Vellingebonne i svart 745 ville köra ikapp ... LOL.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vad får en att anta en sån utmaning?
Det är lite som att en sjuåring hotar en med stryk och man svarar med att sparka honom i huvudet istället för att skratta åt honom.

Det är ju mer som att kittla 7-åringen till undergivelse när denne bjudit upp till stryk. :hihi

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Passerade på kvällen en svart 745 med extra breda fälgar och ta mig f_n om ljushuvudet inte skulle försöka köra ikapp.Nu gick ju inte detta så bra och Vellingebonnen med sin epatrimning försvann i min backspegel för gott.Man förundras då och då var alla dessa stolpskott kommer ifrån när jag fått för mig att de brukar sitta i BMW och Audi bilar.Jag önskar bara att kameran varit riktad bakåt. :hihi

Varför denna nedåtsättande attityd? Han kanske bara ville trigga dig för att gasa på och höra lite gött motorljud från din hoj och ha lite skoj? Ta det lite mer lättsamt :tummenupp Det är kul när kreti o pleti vill kappa lite ett par hundra meter oavsett vem som sitter på esset..

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Jag har aldrig förstått och kommer ALDRIG förstå varför man plöjer ner en massa pengar och tid på en sån fruktansvärt ful bil!

För vissa har sina hobbyfordon för annat än att posera på kanske :arsele
I övrigt så är det juh bra mycket billigare att bygga på en gammal survolvo än något annat i det här landet :fakta

Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Även om man bygger om en gammal Volvo så är det fortfarande en gammal Volvo, -det blir aldrig något annat. Aldrig sportbil eller liknande :dummer:fakta

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Jag blev omkörd av en gammal 945 på en lång raka när jag satt och mysåkte för någon månad sedan, snubben måste fan laddat i en mil innan :D Han lyckades jaga upp volvon i 220 km/h, men jävlar vad bränt det luktade om bilen... :hihi

Jag tyckte de va skoj med en fellow "crazy one" på vägen så det blev en :tummenupp när han saktade in efter ett par km.

Tommy.exe

Världens bästa virus.
Gick med
12 Apr 2013
Hoj
Oooooolika.
Även om man bygger om en gammal Volvo så är det fortfarande en gammal Volvo, -det blir aldrig något annat. Aldrig sportbil eller liknande :dummer:fakta

Gamla volvos är bland det finaste man kan äga, iaf fram t.o.m 88. :fakta :mattias

En ljusblåmetallic 744:a från 88:a, eller en televerksorange 242 från 75. :slicka

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...

Visst att det förblir en gammal Volvo, men det gör juh bara saken ännu ballare att man då smiskar folk i svindyra sportbilar för en bråkdel utav pengarna i något som ses som ett gammalt as?

och FYI, jag tror inte riktigt Vöcks håller med dig
http://www.carscoops.com/2012/03/sweden-coolest-volvo-788-horsepower.html

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Gamla volvos är bland det finaste man kan äga, iaf fram t.o.m 88. :fakta :mattias

En ljusblåmetallic 744:a från 88:a, eller en televerksorange 242 från 75. :slicka

Min första bil var en televerketgul 244 från 78. :p
Den motorn var omöjlig att döda. Bilen fick framföras med öronproppar eftersom att allt satt löst och skramlade och levde djävulen så mycket att stereon inte ens hördes längde, men den bara gick och gick.

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Roligt att vara ute med harley vid nåt rödlyse. Och nån bil visar intressse.
Dom skiter på sig ( av ljudet) och lägger av rätt fort när jag kollar i backspegeln.:hej

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring