Velox Mc Sundsvall

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Timrås Guldkust
Hoj
Suska K5a 1000
Vart var alla veloxar i kväll då ?
Bara McGee och jag som var och körde bana i kväll.

Hmm..vi har ju körförbud nu ju...hövdingen går ju gipsad o ingen ordning alls..:confused:

Men jag mötte ju er vid Böle sjöarna igår iaf..jag på väg söderut..men säg inget till B-O så hon får veta att jag är ute o kör ..:D

Men nästa vecka satsar vi på o komma upp iaf..:yoparty
 

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Jaha ja, ni är ute och smyg kör era busar. Vart tog solidariteten vägen?
Nej det är väl synd och låta denna sommar gå till spillo bara för att hövdingen får sitta inne. Blir så här fram till den 16/7 iaf sedan får vi se. Nu tycker jag faktiskt lite synd om mig själv:gråta.
Ha det så roligt ni som kan!
 

Effsätaett

Z som i sårrå
Gick med
18 May 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
2008 Yamaha FZ1n
Jag kör med tåckendäringar kevlarjeans med skydd i och en jacka. Är det någon som har en aning om vilka kläder och skydd som gäller vid bankörning?:O
Måste man införskaffa en hel pyjamas i läder måntro?
 

PeZon

PeZon
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
K5 1000
Nej Flippflopp shorts och Ttröja fungerar bra sådan där hitech grejor som kevlar och sånt använder vi inte :pannkyss
 

Effsätaett

Z som i sårrå
Gick med
18 May 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
2008 Yamaha FZ1n
Nej Flippflopp shorts och Ttröja fungerar bra sådan där hitech grejor som kevlar och sånt använder vi inte :pannkyss

Hehe.. jag tänkte mest på om man behövde ett helställ i skinn, om puckar var ett måste. om man behövde några speciella godkända kläder:)
Har hört av en kille att ställ var ett måste.
 

Re^Spect

Ny medlem
Gick med
30 May 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZ-1N 09
Hehe.. jag tänkte mest på om man behövde ett helställ i skinn, om puckar var ett måste. om man behövde några speciella godkända kläder:)
Har hört av en kille att ställ var ett måste.

Jag skulle inte vilja gå omkull med kevlarjeans precis... så ett ställ är ju att rekomendera. Sedan tror jag det inte att det är tvång att ha ställ när vi hyr banan själv.. du kör på egen risk :yoparty
 

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Ja vad ska man svara? "Sjukdomen" är där den är. Bara att rida ut stormen. Men om det inte gått som jag vill den 16/7 så får dem nog ringa på väktaren och ta mig från ortopedkliniken direkt ner till sjuan:jisses .
 
Last edited:

Red Hawk

MullerMaffian
Gick med
28 Aug 2007
Ort
TIMRÅ
Hoj
SV 1000 s-04 å en Ski-donk 670-98
Det blir och byta ut skinnjackan mot en "tyck om dig själv tröja":tungan
 

Effsätaett

Z som i sårrå
Gick med
18 May 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
2008 Yamaha FZ1n
Ja vad ska man svara? "Sjukdomen" är där den är. Bara att rida ut stormen. Men om det inte gått som jag vill den 16/7 så får dem nog ringa på väktaren och ta mig från ortopedkliniken direkt ner till sjuan:jisses .

Haha.. fy fan:p
Njaa.. du ska nog klara dig från "lustiga huset" ska du se=)
Hört nåt nytt om kläderna?
 

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
2007 Yamaha R6
Ja vad ska man svara? "Sjukdomen" är där den är. Bara att rida ut stormen. Men om det inte gått som jag vill den 16/7 så får dem nog ringa på väktaren och ta mig från ortopedkliniken direkt ner till sjuan:jisses .

Jag som knappt åkt nå mc i år och inte en enda gång med er vet inte vad som har hänt med B-O. Kan någon redogöra litegrann?
 

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Timrås Guldkust
Hoj
Suska K5a 1000
Dagens Ros!!

Vill bara tacka mina underbara vänner :pannkyss ...ni vet vilka ni är...kommer att behålla er så lääääänge de bara går...trodde inte de fanns såna kanon människor!
Aja...slut på fjäskandet nu..:) nu sticker jag till Piteå o jobbar på tävlingen i helgen...så ta de lugnt eller not nu så syns vi till veckan igen.:pannkyss
 

Effsätaett

Z som i sårrå
Gick med
18 May 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
2008 Yamaha FZ1n
Vill bara tacka mina underbara vänner :pannkyss ...ni vet vilka ni är...kommer att behålla er så lääääänge de bara går...trodde inte de fanns såna kanon människor!
Aja...slut på fjäskandet nu..:) nu sticker jag till Piteå o jobbar på tävlingen i helgen...så ta de lugnt eller not nu så syns vi till veckan igen.:pannkyss

Men shit! dom måste ha gjort nåt storslaget för att förtjäna dessa klappar?:tuttar
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top