rapzta skrev:ok har tagit bort a4an oxå, hoppas du mår bättre nu
Mycket.
rapzta skrev:ok har tagit bort a4an oxå, hoppas du mår bättre nu
McB skrev:En Audi är ingen motorcykel.
Gör om, gör rätt.
Tokig skrev:För övrigt tycker jag att brudar inte borde få gå i kort kjol eller genomskinliga byxor nära allmänna vägar...
rapzta skrev:vem är brunetten som dansar med justin timberlake i hans nya video "rock your body"?. hon sjunger lite oxå, hon sjunger typ "talk to me boy" o så. puss :>
Triggerhappy skrev:Jag tror det är Tone Tingsgård.
Vadå ?
Vem? Bruden i videon eller killen som fejkar att han är knutte
rapzta skrev:nej det kanske inte är någon kändis men hon måste ändå ha ett namn, det är det namnet jag är ute efter
McB skrev:Vad ska du ha det till? Leta telefonnummer alt. mailadress, kontakta henne och fråga om hon är intresserad av att dejta en fjunig, mytomanisk 17-åring utan hoj?
McB skrev:Vad ska du ha det till? Leta telefonnummer alt. mailadress, kontakta henne och fråga om hon är intresserad av att dejta en fjunig, mytomanisk 17-åring utan hoj?
Tokig skrev:Snacka ni inte om bruden i JT video?
Inte för att jag vet vem det är men jag är gammal nog att kunna säga att jag gillar låten. Utan att skämmas mycket alls... hehe
För övrigt tycker jag att brudar inte borde få gå i kort kjol eller genomskinliga byxor nära allmänna vägar...
sgtpepper skrev:Eh ja? Det stämmer, har man en Speed Triple så lyssnar man inte på avdankade pojkbandsmedlemmar. Men det kanske är vanligare hos 17-åringar som låtsas att dom äger en R6 (länk)?
amullo skrev:Äääääh. Låt han låtsas. Vi ser honom snart i diket om det blir den första hojen för han. En R6;a är ju som bekant ingen leksak.
sgtpepper skrev:Eh ja? Det stämmer, har man en Speed Triple så lyssnar man inte på avdankade pojkbandsmedlemmar. Men det kanske är vanligare hos 17-åringar som låtsas att dom äger en R6 (länk)?
McB skrev:Det undrar jag med. Lite smått... töntigt?
McB skrev:En Audi är ingen motorcykel.
Gör om, gör rätt.
Lime skrev:Finns det någon hoj som är det?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|