vem försöker han lura

Solid snake

Guest
KalleNorton skrev:
jao, det rengör man med. Ha lite sånt i ditt hår så slipper du fettet.


Eller i din flabb så du lär dig att uppföra dig som folk.

Edit: kommer du inte in på dc längre? Ånä va synd, bara 240 timmar kvar då... :finger
 
Last edited:

Solid snake

Guest
KalleNorton skrev:
Förlåt, ditt hår är vackert som det är. :pannkyss

EDIT: Mitt internet är lite konstigt... därför funkar DC lite sådär


Säger du bara för att du ska få komma in igen, du kan gott vänta: TimeLeft: 09:23:57:19

Bara att vänta för din del då...
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Vad jag kommer ihåg från min 125 tid så gick den gammla RG.n ganska så bra. Kanske inte så bra som killen i annonsen skriver men ändå. Det värsta med den var väll väghållningen :skrämd Minst sagt dålig!!!
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Biifer skrev:
"saxat"
Before 1982 the 125cc capacity class of motorcycle was not particularly popular in the UK, since the machines were too slow to attract in large numbers the younger riders locking for performance, and yet were too large to be attractive to the commuter or non-enthusiast rider. This situation alters radically in 1982 when legislation dictated that all learner motorcyclists purchasing new motorcycles were to be restricted to 9 kW (12.2 bhp). Almost immediately the main four Japanese manufacturers responded with a selection of new models to comply with this new legislation. Yamaha offers the RD125LC and DT125LC models. Both models used single cylinder, water cooled two-stroke engines and were equipped with Yamaha’s Monocross rear suspension. They proved to be very successful and stayed in production until early 1987 and 1988 when they were superseded by the TZR125 and DT125 R models. The DT125 R has been completely redesigned. The main design change to the TZR model was the use of a "deltabox" type frame, constructed in thinwall steel. To complete the sports styling a full fairing is available from Yamaha as an optional extra.
Both the TZR125 and DT125 R employ a specially restricted version of the power valve (YPVS) engine sold in other markets. The power valve is fitted to the engine but is pegged in one position to comply with UK legislation.
Stod 1988 men jag vet många TZR 87? :3freak
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
bebbe skrev:
Vad jag kommer ihåg från min 125 tid så gick den gammla RG.n ganska så bra. Kanske inte så bra som killen i annonsen skriver men ändå. Det värsta med den var väll väghållningen :skrämd Minst sagt dålig!!!
Har aldrig provat en RG.. men det kan mycket väl stämma. Hur tycker du att den är gämförelsevis med NS, TZR mm.. om du nu har provat dom hojarna.
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
philsson skrev:
Har aldrig provat en RG.. men det kan mycket väl stämma. Hur tycker du att den är gämförelsevis med NS, TZR mm.. om du nu har provat dom hojarna.

Tyckte nog att den var relativt pigg i jämnförelse med de hojarna. De hojarna som var markant snabbare var ju den nya RG;n AF1;an även NSR;en kändes piggare vad jag kommer ihåg. Hade själv den nya varianten utav RG och blev faktisk lite snoppen när jag körde den gammla för första gången. Men som sagt chassiet var skrämmande dåligt!!! Har tom för mig att vi gjorde typ acc test mellan de olika hojarna och RG;n hängde med mycket bra upp till typ 80 eller något (kommer inte riktigt ihåg, det var ju ett tag sedan :tungan ). Tror att allt har att göra med att den var löjligt lätt.
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
bebbe skrev:
Tyckte nog att den var relativt pigg i jämnförelse med de hojarna. De hojarna som var markant snabbare var ju den nya RG;n AF1;an även NSR;en kändes piggare vad jag kommer ihåg. Hade själv den nya varianten utav RG och blev faktisk lite snoppen när jag körde den gammla för första gången. Men som sagt chassiet var skrämmande dåligt!!! Har tom för mig att vi gjorde typ acc test mellan de olika hojarna och RG;n hängde med mycket bra upp till typ 80 eller något (kommer inte riktigt ihåg, det var ju ett tag sedan :tungan ). Tror att allt har att göra med att den var löjligt lätt.
Jo lätt är den säkert.. den är ju endå ganska liten..
 

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR 900RR Fighter
Jag tycker ändå att Runkiz här på forumet har en av dom abnsolut snyggaste 125orna i samma åldersgrupp! Det är en gammal RG!
 
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

Top