KalleNorton
Avliden medlem
kjeften såpa.Solid snake skrev:Soppa? Har du ätit det idag eller?
kjeften såpa.Solid snake skrev:Soppa? Har du ätit det idag eller?
jao, det rengör man med. Ha lite sånt i ditt hår så slipper du fettet.Solid snake skrev:Såpa? Typ sånt man rengör med eller?
KalleNorton skrev:jao, det rengör man med. Ha lite sånt i ditt hår så slipper du fettet.
Förlåt, ditt hår är vackert som det är.Solid snake skrev:Eller i din flabb så du lär dig att uppföra dig som folk.
KalleNorton skrev:Förlåt, ditt hår är vackert som det är.
EDIT: Mitt internet är lite konstigt... därför funkar DC lite sådär
Fråga philsson.... han vetSolid snake skrev:Säger du bara för att du ska få komma in igen, du kan gott vänta: TimeLeft: 09:23:57:19
Bara att vänta för din del då...
KalleNorton skrev:Fråga philsson.... han vet
nej, men han vet att mitt internet är lite konsitigtSolid snake skrev:Philsson är inte bannad, vet inte var du får din information ifrån, men den är felaktig.
KalleNorton skrev:nej, men han vet att mitt internet är lite konsitigt
Stod 1988 men jag vet många TZR 87?Biifer skrev:"saxat"
Before 1982 the 125cc capacity class of motorcycle was not particularly popular in the UK, since the machines were too slow to attract in large numbers the younger riders locking for performance, and yet were too large to be attractive to the commuter or non-enthusiast rider. This situation alters radically in 1982 when legislation dictated that all learner motorcyclists purchasing new motorcycles were to be restricted to 9 kW (12.2 bhp). Almost immediately the main four Japanese manufacturers responded with a selection of new models to comply with this new legislation. Yamaha offers the RD125LC and DT125LC models. Both models used single cylinder, water cooled two-stroke engines and were equipped with Yamaha’s Monocross rear suspension. They proved to be very successful and stayed in production until early 1987 and 1988 when they were superseded by the TZR125 and DT125 R models. The DT125 R has been completely redesigned. The main design change to the TZR model was the use of a "deltabox" type frame, constructed in thinwall steel. To complete the sports styling a full fairing is available from Yamaha as an optional extra.
Both the TZR125 and DT125 R employ a specially restricted version of the power valve (YPVS) engine sold in other markets. The power valve is fitted to the engine but is pegged in one position to comply with UK legislation.
Har aldrig provat en RG.. men det kan mycket väl stämma. Hur tycker du att den är gämförelsevis med NS, TZR mm.. om du nu har provat dom hojarna.bebbe skrev:Vad jag kommer ihåg från min 125 tid så gick den gammla RG.n ganska så bra. Kanske inte så bra som killen i annonsen skriver men ändå. Det värsta med den var väll väghållningen Minst sagt dålig!!!
Läs om läs rätt.philsson skrev:Stod 1988 men jag vet många TZR 87?
philsson skrev:Har aldrig provat en RG.. men det kan mycket väl stämma. Hur tycker du att den är gämförelsevis med NS, TZR mm.. om du nu har provat dom hojarna.
Jo lätt är den säkert.. den är ju endå ganska liten..bebbe skrev:Tyckte nog att den var relativt pigg i jämnförelse med de hojarna. De hojarna som var markant snabbare var ju den nya RG;n AF1;an även NSR;en kändes piggare vad jag kommer ihåg. Hade själv den nya varianten utav RG och blev faktisk lite snoppen när jag körde den gammla för första gången. Men som sagt chassiet var skrämmande dåligt!!! Har tom för mig att vi gjorde typ acc test mellan de olika hojarna och RG;n hängde med mycket bra upp till typ 80 eller något (kommer inte riktigt ihåg, det var ju ett tag sedan ). Tror att allt har att göra med att den var löjligt lätt.
kort på den?-.StewOo skrev:Jag tycker ändå att Runkiz här på forumet har en av dom abnsolut snyggaste 125orna i samma åldersgrupp! Det är en gammal RG!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |