Vem fan beställde snö?

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
såld
Vem som beställde ?

Säkerligen alla småbarns föräldrar som ville ha lite till deras ungar som nu ska åka skidor på sportlovet...

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
tjockisbulle skrev:
Säkerligen alla småbarns föräldrar som ville ha lite till deras ungar som nu ska åka skidor på sportlovet...
Bra svar! Det köper jag. Klart att våra ungar skall ha snö.
Men vi har inte sportlov förrän vecka 8...

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Här i Tierp e det torrt och plusgrader. Solen har varit framme på förmiddan. :)
Men skitvädret lär väl komma hit oxå. Skulle juh bli snöoväder här på söndag och måndag. Vill inte ha nån snö nu juh! :mad: :4skrika
Nu vill lilla jag ha vår, sol och varmt!!!

// Lena

majtii

Those were the happy days
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sviterna av en indragning...
Dom som är för växthuseffekten, skriv upp er!

Nänä, hellre snö i 6 mån än regn i 12.
(känns iofs som att välja mellan gonoré eller kondylom...)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
själv är jag jävligt nöjd än så länge. Har inte ens haft minus 30 än. det är helt sinnessjukt, haft haft kring 5-10 minusgrader hela tiden då det inte varit plus. Plogkarmarna är även lägre än bilen. helt galet

HasseS

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
yamaha TDM
Barmark och nolla här. Var ute och tog en liten sväng nyss bara för att åka av mej lite. Men otäckt med isfläckar så blev bara en liten sväng. Kännslan var inte helt fel. :banana

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
såld
Maverick_ou812 skrev:

Men är det inte v8 nästa vecka ?
måste ju komma itid så det ligger kvar fint, eller nått.

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Det absolut sämsta vädret är nog i omring Bergslagen.. Om det är riktig vinter, ja då kan man åka skoter, skidor, fiska, åka isbana osv. Men när det är 9 månade höst, ja då suger det.

Här i gbg så har det väl varit en 10-15 dagar som man inte kunnat åka hoj pga kyla eller snö denna "vinter". (om man inte är rädd för salt såklart)

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Fick en trevlig överraskning när jag vaknade idag, 2dm snö på vägen, ingen plogning, bilarna är insnöade. Vem fan har retat kung bore igen?

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Ähhh funderar på att slänga på crossdäcken på stånkan och ta en sväng,men risken är väl att när jag krängt på dom så har snön regnat bort :gnissla

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Maverick_ou812 skrev:

Barn e så bortskämnda nuförtiden. Vad ska de med snö till? Räcker det inte med skateboard å X-box att roa sig med?

finnpower

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2004
Hoj
Blackbird -07:a Svart
Maverick_ou812 skrev:
Jaha.... så var det dags igen...
Jag som hade förhoppningen att ta ut hojen en runda för att få andas in lite frisk luft.
Det började som ett lätt regn imorse och övergick till små pisseflingor för att fortsätta till detta.

När blir det vår? Jag längtar.......
Det är den där illvilliga Norskan på TV4:as fel alltihopa sen hon började där har vi inte haft annat än regn på julafton hagel på midsommar frost i juli lövfällning i februari mm. mm. mm. tänk er när Pohlman läste väder hela somrarna fulla med solsken lagom med snö på julafton helt klara snöfria isar i februari och tom. 25-35 grader varmt till midsommarsillen.
Nä nu tycker jag att det är dags att starta ett uppror och skicka tillbaka henne till Hardangervidda.
Man kunde ju stå ut om hon inte stått och flinat hela tiden när hon berättar om allt elände vi Svenskar skall drabbas av under den följande femdygnsprognosen.
Anders

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
finnpower skrev:
Det är den där illvilliga Norskan på TV4:as fel alltihopa sen hon började där har vi inte haft annat än regn på julafton hagel på midsommar frost i juli lövfällning i februari mm. mm. mm. tänk er när Pohlman läste väder hela somrarna fulla med solsken lagom med snö på julafton helt klara snöfria isar i februari och tom. 25-35 grader varmt till midsommarsillen.
Nä nu tycker jag att det är dags att starta ett uppror och skicka tillbaka henne till Hardangervidda.
Man kunde ju stå ut om hon inte stått och flinat hela tiden när hon berättar om allt elände vi Svenskar skall drabbas av under den följande femdygnsprognosen.
Anders

Allt är Norges fel... :rolleyes: :tuttar :D

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
finnpower skrev:

Okej här kommer listan för att skicka tillbaka Tone till Hardangervidda för att få tillbaka det "Pohlmanska" vädret i Sverige.

1. Maverick_ou812 (gör vad som helst för att få vår nu.)
2.
3.
4.
5.
6.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Vi har redan varit ute och skottat utanför porten så att alla tantor i huset ska kunna ta sig ut... 2 dm snö är ju inget som jag planerat direkt... :rolleyes: ALLT är DITT fel Syss!!! :mad:

(Snälla, smält bort fort...)

/FW

Solid snake

Guest
Maverick_ou812 skrev:
Okej här kommer listan för att skicka tillbaka Tone till Hardangervidda för att få tillbaka det "Pohlmanska" vädret i Sverige.

2.
3.
4.
5.
6.

Jag e på!

2. Solid snake (hatar snö!)
3.
4.
5.
6.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...