Solid snake
Guest
mb skrev:Klaga över snö mitt i vintern
Det är ju februari, det ska praktiskt taget vara sommar här nu!
mb skrev:Klaga över snö mitt i vintern
Nä du inte nu...Thundercat skrev:Här är det barmark och plusgrader.
Bra svar! Det köper jag. Klart att våra ungar skall ha snö.tjockisbulle skrev:Säkerligen alla småbarns föräldrar som ville ha lite till deras ungar som nu ska åka skidor på sportlovet...
tjockisbulle skrev:Säkerligen alla småbarns föräldrar som ville ha lite till deras ungar som nu ska åka skidor på sportlovet...
Maverick_ou812 skrev:Bra svar! Det köper jag. Klart att våra ungar skall ha snö.
Men vi har inte sportlov förrän vecka 8...
Maverick_ou812 skrev:Bra svar! Det köper jag. Klart att våra ungar skall ha snö.
Men vi har inte sportlov förrän vecka 8...
Det är den där illvilliga Norskan på TV4:as fel alltihopa sen hon började där har vi inte haft annat än regn på julafton hagel på midsommar frost i juli lövfällning i februari mm. mm. mm. tänk er när Pohlman läste väder hela somrarna fulla med solsken lagom med snö på julafton helt klara snöfria isar i februari och tom. 25-35 grader varmt till midsommarsillen.Maverick_ou812 skrev:Jaha.... så var det dags igen...
Jag som hade förhoppningen att ta ut hojen en runda för att få andas in lite frisk luft.
Det började som ett lätt regn imorse och övergick till små pisseflingor för att fortsätta till detta.
När blir det vår? Jag längtar.......
finnpower skrev:Det är den där illvilliga Norskan på TV4:as fel alltihopa sen hon började där har vi inte haft annat än regn på julafton hagel på midsommar frost i juli lövfällning i februari mm. mm. mm. tänk er när Pohlman läste väder hela somrarna fulla med solsken lagom med snö på julafton helt klara snöfria isar i februari och tom. 25-35 grader varmt till midsommarsillen.
Nä nu tycker jag att det är dags att starta ett uppror och skicka tillbaka henne till Hardangervidda.
Man kunde ju stå ut om hon inte stått och flinat hela tiden när hon berättar om allt elände vi Svenskar skall drabbas av under den följande femdygnsprognosen.
Anders
finnpower skrev:Nä nu tycker jag att det är dags att starta ett uppror och skicka tillbaka henne till Hardangervidda.
Man kunde ju stå ut om hon inte stått och flinat hela tiden när hon berättar om allt elände vi Svenskar skall drabbas av under den följande femdygnsprognosen.
Maverick_ou812 skrev:Okej här kommer listan för att skicka tillbaka Tone till Hardangervidda för att få tillbaka det "Pohlmanska" vädret i Sverige.
1. Maverick_ou812 (gör vad som helst för att få vår nu.)
2.
3.
4.
5.
6.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen