vem filmade från hojen srw 14/9?

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Jag låg bakom en röd 1000c hoj av något slag i vit grupp, som hade en filmkamera bakåt. Någon som känner sig skyldig och vill lägga upp filmen så man kan få se hur det såg ut?

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
Den stora frågan är vem som kom med på bild i den nya Wallanderfilmen?

DanneP

Flegmatisk...
Gick med
7 Jun 2003
Hoj
Yamaha R6:a
Kommer ej ihåg namnet... en stammis på körningarna, kör bra och snygg puts på hojen har han. Säkert någon som vet vem det är!

Han var en av de som "körde" för filminspelningen...

Kanske hjälpte det någon som känner honom... :)

MVH

/ Danne, depåchef eftermiddagen

Kung Eilert

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
(E)R-6
Trodde först att ni menade Alex när ni beskrev röd hoj och stammis men efter "snygg puts på hojen" förstår jag att jag är fel ute :tungan

Mer info om filminspelningen skulle vara intressant. Är det många härifrån som kommer bli "kändisar" när filmen kommer ut?
/Eilert

Kommer ej ihåg namnet... en stammis på körningarna, kör bra och snygg puts på hojen har han. Säkert någon som vet vem det är!

Han var en av de som "körde" för filminspelningen...

Kanske hjälpte det någon som känner honom... :)

MVH

/ Danne, depåchef eftermiddagen

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Trodde först att ni menade Alex när ni beskrev röd hoj och stammis men efter "snygg puts på hojen" förstår jag att jag är fel ute :tungan

Mer info om filminspelningen skulle vara intressant. Är det många härifrån som kommer bli "kändisar" när filmen kommer ut?
/Eilert

Synoptisk ger Rabatt efter åldern.. då borde du juh få betalat för o "köpa" galsögon.. o glasögon verkar du behöva.
De va nog de ohövligaste jag hört på länge:D

Kung Eilert

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
(E)R-6
Synoptisk ger Rabatt efter åldern.. då borde du juh få betalat för o "köpa" galsögon.. o glasögon verkar du behöva.
De va nog de ohövligaste jag hört på länge:D

Hehe, du är inte depåchef eller instruktör på måndag va? I så fall tar jag tillbaka det :pannkyss

Kung Eilert

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
(E)R-6
Moha ha ha värsta tänkbara.... jag håller i den svarta flaggan.. och är på banan... vi ses.... :näsblod

Jag tyckte inte beskrivningen stämde in exakt på dig Alex, men om det stått att föraren har en übersnabb hoj och en talang utöver det vanliga samt att han kör som en gud, ser ut som en modell och är alla kvinnors våta dröm så skulle jag självklart gissat på att det var dig det gällde...

Får jag köra nu? :tungan

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Jag tyckte inte beskrivningen stämde in exakt på dig Alex, men om det stått att föraren har en übersnabb hoj och en talang utöver det vanliga samt att han kör som en gud, ser ut som en modell och är alla kvinnors våta dröm så skulle jag självklart gissat på att det var dig det gällde...

Får jag köra nu? :tungan

Moha ha ha ha ha ha
Jag ska kolla med mina kollegor vad de säger...

Treble

Medlem
Gick med
16 Feb 2004
Hoj
EX: Honda CBR1000RR -06, Suzuki TL1000S -00, Aprilia RS250 -00, Aprilia RS125 -03, Aprilia RS50 -02
hej det var dennis fagerstrand som hadde kameran

DanneP

Flegmatisk...
Gick med
7 Jun 2003
Hoj
Yamaha R6:a
Om den inte är för stor så har jag plats att lägga upp... för en tid iaf så folk kan ladda ner...

Annars är det ju You tube som gäller!

KOMIGEN!!!!!!!!!!!! :tummenupp

Clown/lukt/BENS

Clownen luktar BENSIN!!
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
R1 -04, ERF#47
Jaha... bättre att filma kändisar på SRW än att tävla i ERF på Knudan alltså...

Pussy! :arsele

Vi tyckte att det skulle kännas fel o varva er otaligagånger, så det blev SRW iställer......:pannkyss

Tyvärr tillåter inte studentekonomin tävlingar i år men nästa år får vi varva er igen....

:tungan

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Vi tyckte att det skulle kännas fel o varva er otaligagånger, så det blev SRW iställer......:pannkyss

Tyvärr tillåter inte studentekonomin tävlingar i år men nästa år får vi varva er igen....

:tungan
Talk, talk, talk....

Nästa år är det för sent, vi lägger ner Team #97 M.A.M nu. Ni får lycka till 2009!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning