zilog
Mr. Hardtechno
Jag låg bakom en röd 1000c hoj av något slag i vit grupp, som hade en filmkamera bakåt. Någon som känner sig skyldig och vill lägga upp filmen så man kan få se hur det såg ut?
Kommer ej ihåg namnet... en stammis på körningarna, kör bra och snygg puts på hojen har han. Säkert någon som vet vem det är!
Han var en av de som "körde" för filminspelningen...
Kanske hjälpte det någon som känner honom...
MVH
/ Danne, depåchef eftermiddagen
Trodde först att ni menade Alex när ni beskrev röd hoj och stammis men efter "snygg puts på hojen" förstår jag att jag är fel ute
Mer info om filminspelningen skulle vara intressant. Är det många härifrån som kommer bli "kändisar" när filmen kommer ut?
/Eilert
Synoptisk ger Rabatt efter åldern.. då borde du juh få betalat för o "köpa" galsögon.. o glasögon verkar du behöva.
De va nog de ohövligaste jag hört på länge
Hehe, du är inte depåchef eller instruktör på måndag va? I så fall tar jag tillbaka det
Hehe, du är inte depåchef eller instruktör på måndag va? I så fall tar jag tillbaka det
Moha ha ha värsta tänkbara.... jag håller i den svarta flaggan.. och är på banan... vi ses....
Jag tyckte inte beskrivningen stämde in exakt på dig Alex, men om det stått att föraren har en übersnabb hoj och en talang utöver det vanliga samt att han kör som en gud, ser ut som en modell och är alla kvinnors våta dröm så skulle jag självklart gissat på att det var dig det gällde...
Får jag köra nu?
Jaha... bättre att filma kändisar på SRW än att tävla i ERF på Knudan alltså...Tjo,
Dennis filmade ett pass o jag två, skall se om/var/hur vi kan lägga upp filmen.
Jaha... bättre att filma kändisar på SRW än att tävla i ERF på Knudan alltså...
Pussy!
Talk, talk, talk....Vi tyckte att det skulle kännas fel o varva er otaligagånger, så det blev SRW iställer......
Tyvärr tillåter inte studentekonomin tävlingar i år men nästa år får vi varva er igen....
Talk, talk, talk....
Nästa år är det för sent, vi lägger ner Team #97 M.A.M nu. Ni får lycka till 2009!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|