Vem har bästa sommarjobbet?!

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Har prexis inmundigat en lunch (som jag slapp laga själv) suttit och solat....
Torkat en tår på någons kind....
Druckit kaffe och ätit glass.... (solat igen).
Surfar en stund (solen gick i moln), för att sedan avsluta arbetsdagen kl. 1430 (troligare 1330, då det inte finns så mycket att göra).....
Jag får alltså betalt för att bättra solbrännan och slöa!!! :D :D Är inte sommaren UNDERBAR?!
Nån som vill byta med mej?! :D :D

/Fröken slappis!

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Liknar nästan mitt jobb...

Iof så har jag något jobbigare med 23 knattar som skriker och härjar... Men solbrännan får jag! :tummenupp

Vad jobbar du som?

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Inte kan det vara jag iaf, sitter o kommer på lösenord till 250 användare som ja sedan ska lägga in i hur många steg som helst.. ibland får man faktiskt pausa o ta en sväng på hojen eller som nu, ta en kik på sporthoj.com för att vila lite.. men de värsta e att man har massa datornissar där nere som ser exakt hur länge jag är inne på alla sidor på internet, alltså ser dom att jag sitter här o skriver nu :skrämd

MÅSTE DRA!! :eek:

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GrimReaper skrev:
Liknar nästan mitt jobb...

Iof så har jag något jobbigare med 23 knattar som skriker och härjar... Men solbrännan får jag! :tummenupp

Vad jobbar du som?

Samma lika, tror jag... Hade dock bara 12 idag på fyra personal..... Mina är inte så himla små heller, så det sköter sig själva.... :D Nu är det hemgång! :D :D :rock

/Fröken :rock

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Jag jobbar som tennistränare...står i solskenet och håller på med en av de saker jag tycker mest om, och får betalt för det! :rock
Slå de ni! :hej

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
står o kollar på 8 maskiner ifrån 15:45 till 02:20....hehe men bra pröjs iallafall

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Kan aldrig vara bra att ta hand om massor med skrikande barn, jag skulle inte palla i en hel dag ens.... :D

Credit till alla som klara det! :tummenupp

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Moahahahaha, jag jobbar inte alls! :D Fast den 1:a Aug. Ska jag börja köra budbil :) (Förlängda Armen) Då får man stååålar = tung hoj! :squid

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
:D Jobbar på Sthlm vatten nu i sommar som marinbiolog/analytiskkemist. Är ute i skärgården och tar prover med stor båt :tummenupp Sol och bar överkropp,, mys mys :p :cool: söta hönor på segelbåtar som vinkar :bow

Fint jobb..
Anders

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
sommarjobb vad är det???

nu vid vuxen ålder så har man inte tid att sommarjobba.. än mindre så har man råd med det... :fakta

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Hoj
Honda CB1000RA
vuxen

är jag vuxen då......jag jobbar ju som en gnu...........ääää, vad skall man va ledig för då........gör ju ändå inget specielt........bara dricker mer då.......kanske att man skall åak bort, men det blir ju dyrt det med......äää, kan liga gärna jobba lite till då :zpy :zpy

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag har samma jobb på sommaren som på vintern, så jag kanske inte får vara med i leken? :D Däremot kan jag trösta Watson med att jag troligen tjänar dubbelt så mycket :crash

MikkE

Guest
står fortfaarande innomhus på Vallenuna Motor och ska vara trevlig mot alla kunder som tankar soppa..
Trist i det här vädret, men BRA pröjs

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
AHHA!

6 veckors betald semester och jobbar 4 dagar i veckan resten av året!

Varför ha ett sommarjobb? :D

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Det du...

Jag jobbar som kock!
Enligt mig världens bästa yrke, när man hamnat på rätt ställe!

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nisse Järnet skrev:
Moahahahaha, jag jobbar inte alls! :D Fast den 1:a Aug. Ska jag börja köra budbil :) (Förlängda Armen) Då får man stååålar = tung hoj! :squid

Nä, men hur mycket pengar har du att röra dej med?! Jag skulle oxå vilja gå hemma och slöa, men då blir det just, bara gå hemma och slöa... Inget hojåka då... :rolleyes: Castrol TTS kostar ju en del... :D :D

/Fröken solsken :D

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
sitter just nu och skriver det sista för dagen började halv 7 och fick ingen lkunch så kl. tickar mot mer än 9 timmar jobb idag..
men men

händerena e skitiga och kroppen VARM...

dagens händelse va att jag fick en godis av en liten kille som tyckte jag va duktig..

jobbar som elektriker och jag har INTE det softaste jobbet..
men jag får ju iaf pengar =)

MikkE

Guest
Re: Det du...

Monster skrev:
Jag jobbar som kock!
Enligt mig världens bästa yrke, när man hamnat på rätt ställe!
fan va ballt... vilken restaurang jobbar du på då?
gud va hungrig jag blev nu

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
tänker jag inte säga..

Men det är en nattklubb/restaurang så jag har även väldigt förmånliga priser på spriten osså!
Perfekt att bara gå ut i nattklubben duschad och klar 2330 när man slutat..... :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024