Vem har Superman tröja på sig?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Mycket onödiga inlägg av vissa!
Vissa människor har inte skrivandet förmåga men kan prata för sig, och andra tvärtom och efter att träffat Nash inreal så kan jag säga att han är en trevlig snubbe som många skulle trivas med. Så jag förstår inte vissas kommentarer, jävligt idiotiska. Varför inte skriva på ett sätt som om ni pratade med personen öga mot öga, eller just ja alla blir ju så hÄfTiGa på SH och ska vara så hårda, men på många mc träffar och körningar brukar dessa personer vara tvärtom, det har man fått erfarna ett par ggr inom alla intressen man haft.

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Det är ju precis vad nån vill ha efter sig. En stalker med med lappen i handen där bläcket knappt har torkat. :D

Vem fan är det som är stalker som håller koll på NÄR JAG tog kortet? :S

Vissa människor har inte skrivandet förmåga men kan prata för sig, och andra tvärtom och efter att träffat Nash inreal så kan jag säga att han är en trevlig snubbe som många skulle trivas med. Så jag förstår inte vissas kommentarer, jävligt idiotiska. Varför inte skriva på ett sätt som om ni pratade med personen öga mot öga, eller just ja alla blir ju så hÄfTiGa på SH och ska vara så hårda, men på många mc träffar och körningar brukar dessa personer vara tvärtom, det har man fått erfarna ett par ggr inom alla intressen man haft.

Du är fan bara för jävla go snubben! :yoparty

Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------

Så länge man gästar just den här sidan så gör man ju bäst i att både läsa och tolka det mesta med en näve salt :)

Tycker personligen att det är kul när det dyker upp lite "udda" trådar som livar upp häxkitteln lite :tummenupp

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Ja lite trist är det med typ... HJÄLP min koppling är sliten så snälla BOMBA mig med massa oseriösa och okunniga teorier med vad ni TROR kan va orsaken!

Lite action på SH!!!! Om folk vill lacka på mig så HEY go ahead jag tycker det är lika kul som Jojje (Johanna) sitter och vrider sig av garv åt alla inlägg hon får om hojtvätt... och Jojje läser du det här, Är du allvarlig så tar jag tillbaka det jag sa :D Hahhaa, Men leker du som jag så HELL YEAH fortsätt! :arsele

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Är det bara jag som får vibbar till "Rosenhills-tråden" där någon snubbe sökte en annan snubbe som han hade träffat i rosenhill?

Grejen var att han utformade sin förfrågan så att det såg ut som värsta kontaktannonsen i stil med:
"Du man med silverfärgad hoj och lite grått vid tinningarna, vi träffades vid fiket i rosenhill...." :hihi

Sjukt kul och utspårad blev den...

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Så länge man gästar just den här sidan så gör man ju bäst i att både läsa och tolka det mesta med en näve salt :)

Tycker personligen att det är kul när det dyker upp lite "udda" trådar som livar upp häxkitteln lite :tummenupp

En näve?

Skulle vilja säg extraherad atlanten jag...

Henrik

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ja lite trist är det med typ... HJÄLP min koppling är sliten så snälla BOMBA mig med massa oseriösa och okunniga teorier med vad ni TROR kan va orsaken!

Lite action på SH!!!!

Det är inte kopplingen som är dålig, den slirar bara för att luftmotståndet blir för stort med nerfällda skjutspinnar....

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Är det bara jag som får vibbar till "Rosenhills-tråden" där någon snubbe sökte en annan snubbe som han hade träffat i rosenhill?

Grejen var att han utformade sin förfrågan så att det såg ut som värsta kontaktannonsen i stil med:
"Du man med silverfärgad hoj och lite grått vid tinningarna, vi träffades vid fiket i rosenhill...." :hihi

HAHAHHAAAA!!! Okay nu kanske jag håller med om att det låter lite halvt gay men jag menade faktist bara om snubben finns på SH hojen är ju shyst och man lägger ju märke till hojen då föraren har BABYblå Superman tröja, Ni vet säkert vem det är som håller till på bulten!

Det är inte kopplingen som är dålig, den slirar bara för att luftmotståndet blir för stort med nerfällda skjutspinnar....

Hahhahaaa.... JAG TÄNKER inte ge mig POLARN sa att det inte gick mer än 185 jag va NY på MC då, hur FAN ska jag veta att det inte va nån spärr på HANS hoj, Låter ju fan rimligt, bilar är ju spärrade förstår inte varför hojar inte skulle kunna vara det om fotpinnen fälls ner, Säkerhetsåtgärd!

Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*

Länka då! :ätapiller

:wiggle

Btw Nash om du vet att han bröt på svenska som du skrev i första inlägget så kunde det kanske varit enklast att gå fram och fråga stålmannen in person?! :)

Last edited:

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
HAHAHHAAAA!!! Okay nu kanske jag håller med om att det låter lite halvt gay men jag menade faktist bara om snubben finns på SH hojen är ju shyst och man lägger ju märke till hojen då föraren har BABYblå Superman tröja, Ni vet säkert vem det är som håller till på bulten!

Hahhahaaa.... JAG TÄNKER inte ge mig POLARN sa att det inte gick mer än 185 jag va NY på MC då, hur FAN ska jag veta att det inte va nån spärr på HANS hoj, Låter ju fan rimligt, bilar är ju spärrade förstår inte varför hojar inte skulle kunna vara det om fotpinnen fälls ner, Säkerhetsåtgärd!
Hahahaa ps.jag vet vem killen i babyblå superman tröja e,men kan tyvärr inte avslöja hans identitet pga vissa omständigheter,men kan ge dig en liten hint,du har sett han på film :D :tummenupp

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95

Kör med "NU med uppfällda fotpinnar" i din signatur,lika bra för ingen kommer låta dig glömma ändå så det är lika bra att vara stolt över det.

Henrik

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Hahahaa ps.jag vet vem killen i babyblå superman tröja e,men kan tyvärr inte avslöja hans identitet pga vissa omständigheter,men kan ge dig en liten hint,du har sett han på film :D :tummenupp

Nice try!

Kör med "NU med uppfällda fotpinnar" i din signatur,lika bra för ingen kommer låta dig glömma ändå så det är lika bra att vara stolt över det.

Henrik

HELL YEAH!

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Var inte så spänd..

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
I väntan på en -20 Triumph Daytona 765 LE

:D Den var kunglig, hur var det nu "Jag ung kille på 125a" när kan de ha varit -05 eller nått?, och han tog det med glimten i ögat och spann på själv.:D

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Var inte så spänd..

Vadå SPÄND??!?!?!?! vava!! vet du hur jag är när jag är spänd va? seriöst passar du dig inte så ska jag göra en fu burnout mellan dina skinkor!!! så vem är det som är spänd? VA :näsblod

Närå du kan va lugnt är en väldigt avslappnad och lugnt kille, men ibland måste man få säga ifrån när det på alla ställen finns "vuxna" människor som gärna går ihop och går på en person. Och oftast folk utanför för att de försöker hitta en gemenskap med de andra stolparna som håller på. De mobbade mobbar gärna andra så de inte ska ses som mobbade och hitta vänner genom det.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...