Vem kör Falken 16/7?

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Onsdagen den 16/7 är det bankörning för licens- & gatåkare mellan kl 17 och 20. Vem ska dit härifrån? Oscar och jag delar ett släp upp. Fyll på listan nedan.

// Åsa :hej

1) Oscar
2) Åsa
3)
4)

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Åsa #96 skrev:
Onsdagen den 16/7 är det bankörning för licens- & gatåkare mellan kl 17 och 20. Vem ska dit härifrån? Oscar och jag delar ett släp upp. Fyll på listan nedan.

// Åsa :hej

1) Oscar
2) Åsa
3)Xenomorf (troligtvis)
4)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Har någon koll på hur mycket köra det blir licens/gatåkare och vad det kostar? Vill gärna köra men kommer nog inte att åka ner om det kostar typ 300 för kanske 2 körpass.

Fixx

Hundförare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
hoj?
är det för både gat åkare och license är det inte lönt för ossskåningar att ta sig upp.... 5-halv 7 tror jag det är körningar... och ca 2 pass.. var det gången före SO...

själv måste jag jobba :((

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Fixx skrev:
är det för både gat åkare och license är det inte lönt för ossskåningar att ta sig upp.... 5-halv 7 tror jag det är körningar... och ca 2 pass.. var det gången före SO...

själv måste jag jobba :((

Det är både licens- & gatåkare denna gången, tiden är mellan 17 och 20. Vet du Fixx hur dom delar upp körningen? 20 minuters pass eller vad?
Det blir ju i vilket fall som del körning ju. För egen del så behöver jag få upp farten rejält (min meck skäller på mig :eek: )

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
sist jag och Fixx var där möblerade de om så att licens körde först i 1,5h.
Lic. delades upp i A/B (snabb/långsam) och då blev det 3 pass per grupp under 1,5h. Du var tvungen att själv ha benkoll på när du skulle ut (ingen tuta eller annat schema fanns tillgängligt), dvs. veta när flagga gick o bli klar med alla grejer.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
1) Oscar
2) Åsa
3)Xenomorf (troligtvis)
4) Kajlyl
5) Bingo - kan nog tänkas...
6)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Jag far nog ner oavsett om jag kommer att köra eller inte. Behöver mer RR-bilder till min portfolio :fakta

Någon som vill bli plåtad? :)

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
DumDum skrev:
Jag far nog ner oavsett om jag kommer att köra eller inte. Behöver mer RR-bilder till min portfolio :fakta

Någon som vill bli plåtad? :)

Jag kan kanske tänka mig att eventuellt bli fotograferad. Om jag får betalt förståss :D :D :D

ps! Läs mina intressen ute till vänster <---

Last edited:

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Eftersom jag inte riktigt vet hur ni ser ut så ta och ta tag i mig när ni ser mig. Åsa och Patrik är väl de enda av er som jag känner igen utan skinn och hoj med nummer. Jag är den där långhåriga typen med stor kamera och en mycket välanvänd lillgixxer.

Skulle bli glad om någon eller några ställer upp på ett par porträttbilder så det blir lite blandat och inte bara åk/kurvbild, har några idéer som jag vill testa.

Självklart så får ni bilder som tack för hjälpen som ni t.ex. kan skicka till Chrille som han kan lägga upp på sin eminenta sida om de olika teamen/förarna.

:hej Chrille. :)

Edit: öhhhhhh, kanske ska nämna att jag heter Peter.

Last edited:

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
fråga Åsa så kan hon nog peka ut dom flesta av oss!
...att hon inte kan utala allas nick är en annan sak :p

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
DumDum skrev:
...

:hej Chrille. :)

....

Det är väl ingen här på sporthoj som inte är uppe på roadracing.se än?!?
comeandgetsome.gif

Lillgixxer och långhårig låter som ett hopplöst recept. I år testar jag långhårig med medium Gixxer :)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Chrille skrev:
Det är väl ingen här på sporthoj som inte är uppe på roadracing.se än?!?
comeandgetsome.gif

Lillgixxer och långhårig låter som ett hopplöst recept. I år testar jag långhårig med medium Gixxer :)

Och återigen så bevisar jag min okunskap. :rodnar

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
DumDum skrev:
Och återigen så bevisar jag min okunskap. :rodnar

Va, nu har jag blivit allvarligt missförstådd tror jag.

Punkt för punkt näar man sabbat ett skämt:

- jag trodde jag hade alla förare från våra forum uppe på roadracing.se. Har jag missat några?

- själv är jag långhårig och körde lillgixxer förra året. Nu är jag långhårig och kör mellangixxer.
Huruvida det är hopplöst är mer riktat mot mig själv.

Du har skitbra bilder så säg till dina objekt att skicka sina bilder till mig!!

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...