Vem på SH kan göra klistermärken?

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
TomK skrev:
2594349 Föreslår istället texten: Kan du läsa det här, kör jag för långsamt...
:tummenupp
ja de är sant :) men de är alltid nån som kommer ikapp när man står vid rödljuset å väntar...

va rena turen att jag inte hade hunden med mig när ja vart på körd, då jävlar hade kärringen fått veta ett å annat..
 

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
wdac skrev:
2594489 ja de är sant :) men de är alltid nån som kommer ikapp när man står vid rödljuset å väntar...

va rena turen att jag inte hade hunden med mig när ja vart på körd, då jävlar hade kärringen fått veta ett å annat..

Kamphund????????????????
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
tvålen skrev:
2594540 Kamphund????????????????
nej nej, det är en vakthund som Ryska Militären avla fram efter Andra Världskriget, det är en mycket stor å lugn ras, och väldigt smarta är dem...

om man skulle träna den för kamp så finns det ingen ras som passar bättre tyvär.. så vi som äger denna ras hoppas att rasen förblir liten och puckon till uppfödare inte kommer på vilken stridsvagn till hund det är..

för om någon kommer på det så är de kört, ni kan snacka råttisar osv men alla dem får spö av denna ras av hund plätt lätt.. tänker inte skriva mer om det ifall någon sådan person läser detta.


P.S. jag tänkte mer på att min stackars hund skulle göra illa sig i bakluckan om han var där vid krocken. D.S.

satan så förbannad jag blir på TryggHansa, en kärring kör på mig bakifrån.
Allt är klart att det är hennes fel, lämnar in bilen 1vecka senare får jag ett mail där de står att de erbjuder 17K för bilen i inlösen.. HUR FAN HAR MAN MAGE att ens tänka på inlösen till den parten i olyckan som är oskyldig??!?!

jag kan väll tänka mig att om jag kört på kärringen att min bil skulle få inlösen inte tvärtom!! fy fan asså bilen är värd mellan 30K 40K beräknat på priser hos privat personer och företag och miltalet

hur fan kan trygghansa en tänka tanken? FAN har sån lust att ringa upp kärringen å förklara vilken skit hon satt mig i, jag får inte en likvärdig bil för de där pengarna plus att bilen gick felfritt innan jag blev påkörd av den inkompetenta isterbuken!

jag visste vad jag hade och jag var mycket nöjd! nu vafan får man nu? inte ne jävel som vet!

ska kontakta Trygghansa imorrn så får vi se hur de blir jävla idioter säger jag bara!!!
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top