Vem syr på text på skinställ ???

spyan

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
CBR 1000RR
nån som har koll på nån firma som syr namn(text) på skinställ??

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Där brukar ju vara någon kille på RR-tävlingarna som fixar sånt.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
eller så gör du som jag, vet att detta inte är riktigt färdigt hos min reklamsponsor ännu med det kommer att bli under vintern, kanske lite mer lämpligt för loggor men du kan å andra sidan få precis hur detaljerat som helst

Bifogat

• labels1.jpg
    labels1.jpg
    37.3 KB · Visningar: 89

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
Tonyz PR ligger i en klass för sig, inte för inte han gör mer eller mindre alla ställ i Veidec Trophy samt alla reparationer under säsongen.
Kan starkt rekommendera honom!

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
R2 skrev:
eller så gör du som jag, vet att detta inte är riktigt färdigt hos min reklamsponsor ännu med det kommer att bli under vintern, kanske lite mer lämpligt för loggor men du kan å andra sidan få precis hur detaljerat som helst

Kommer Thorsells Reklam kunna sy fast det också? Att det blir snygga loggor är det inget snack om, men man kanske ändå måste skicka det vidare.. Har de samma lösning för större bokstäver?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
nej tanken är att detta ska göra det mycket enkelt och billigt att exponera sina sponsorer på skinnstället, planen är att det ska ska över nätet/postorder.
Jag har ska dock ta detta till mig, har själv kontakt en mycket bra syverkstad som fixar allt åt mig, kanske kan man erbjuda det också..
men det är inte svårt och jag har provat ut både material, sy sätt osv..
Vad gäller större texter så visst, men då hänger dom ihop, lösa bokstäver fixar inte gemene man att sy snyggt.
Efternamn tilll ryggen ingår i planerna, ur ett antal förval. kan kanske även bli helt egendesignade.

Återkommer med detta separat när allt är klart.

Petter

Pålle skrev:
Kommer Thorsells Reklam kunna sy fast det också? Att det blir snygga loggor är det inget snack om, men man kanske ändå måste skicka det vidare.. Har de samma lösning för större bokstäver?

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...