Vem tog hojen till jobbet idag?

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
tks skrev:
Klarabergsviadukten 63.

Kungsbron 1/Klarabergsviadukten 80 (WTC)

Så, vad vinner jag? :D

Du fuuuskar också eftersom Robban har ditt gamla jobb! :7peta :fatta! Så du vinner ingenting. :rofl

Så kan man ju fråga sig varför jag inte uppmärksammat "EBS Advokatbyrå" som 1000 ggr man sprungit i WTC. Kanske är för att vi på löst har BÅTTOM och har inte tid att springa runt å fota och kolla på massa tavlor. :rofl :arsele :whip ;)

tks

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha TDM850'92 Suzuki SV650N'99
EBS skrev:
Du fuuuskar också eftersom Robban har ditt gamla jobb! :7peta :fatta! Så du vinner ingenting. :rofl

Så kan man ju fråga sig varför jag inte uppmärksammat "EBS Advokatbyrå" som 1000 ggr man sprungit i WTC. Kanske är för att vi på löst har BÅTTOM och har inte tid att springa runt å fota och kolla på massa tavlor.

Äh, scchh! Det visste väl inte han? Nu förstörde du ju det roliga :D

EBS advokatbyrå måste vara rätt nya i WTC. Har sprungit hos DTZ några gånger (hon i receptionen är riktigt trevlig, bjöd på frukt och så :)), men så länge jag jobbade så fanns inte EBS där.

Hade ni båttom på löst? Båttom up :öl :1pajas

Förresten, för att vara lite on-topic. Det var riktigt tjock dimma ute i morse. Trots högkontrastvisir vågade jag inte köra snabbare än 80, och det var på sträckor högre upp där man såg bättre. Vissa partier kröp jag fram i 30-40 på 70-väg där det var som tjockast. Dessutom immade visiret igen. Stannade vid vägkanten, öppnade, gnuggade inuti bara för att upptäcka att det var på utsidan det blivit (d)immigt. Spännande värre!

Adrian_J

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
Husaberg FE 501
Förra året körde jag ner till -20 sen fick det vara. Blev för kallt när man åker två mil 70 väg transport ut till skogen, men ännu kallare blev det när man åkte hem och är alldelles svettig!!!

-3 och ger upp mc åkat, bah...ingen tåga alls i nordborna?!?! :1pajas

Kan förstå att man tycker det är halt, vilket förstås ger extra teknik övning :)
Men kyla, så länge inte kylan blir extrem dvs runt -15 går den att övervinna med rånarluva under hjälm, underställ & handvärmare. Under det så börjar det bli väl hårt.. Vill man åka så går det!

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
tks skrev:
Äh, scchh! Det visste väl inte han? Nu förstörde du ju det roliga :D

EBS advokatbyrå måste vara rätt nya i WTC. Har sprungit hos DTZ några gånger (hon i receptionen är riktigt trevlig, bjöd på frukt och så :)), men så länge jag jobbade så fanns inte EBS där.

Hade ni båttom på löst? Båttom up :öl :1pajas

Förresten, för att vara lite on-topic. Det var riktigt tjock dimma ute i morse. Trots högkontrastvisir vågade jag inte köra snabbare än 80, och det var på sträckor högre upp där man såg bättre. Vissa partier kröp jag fram i 30-40 på 70-väg där det var som tjockast. Dessutom immade visiret igen. Stannade vid vägkanten, öppnade, gnuggade inuti bara för att upptäcka att det var på utsidan det blivit (d)immigt. Spännande värre!

Det KAN va därför jag inte reagerade. ;)

Du har PM förresten. :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...