Vem va det på en röd/vit R6:a, Gamla E4:an - Gävle?

Jason

Make yourself
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Såld!
En kompis åkte (bil) på gamla E4:an nor ifrån till Gävle igår (fredag) vid ca:20:00 och blev då omkörd av en röd/vit R6:a. Kompisen min har en trimade S6:a 300hk + och han hängde på, men föraren av R6:an gasar, kompisen sa att dom va upp i ca 250 förbi Hille och när dom närmare sig korsningen innan travrakan/vattenverket så blir det rött och MC-föraren bromsar försent och hamnar mitt korsningen, föraren backar då med hojen och då ser min kompis att det är en tjej som kör... :tummenupp

Någon Gävle bo som vet vem föraren va eller kanske DU som körde R6:an finns här på Sporthoj?

P.S. Kompisen min sa att föraren såg väldigt snäll ut... :kär

Last edited:

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Penelope
Var i gävle under veckan o såg då en brud på en röd/vit R1...!
E din kompis säker på att det var en R6 o inte en R1?
Väldigt coolt med brudar på sporthojar...keep up the good work ladies! :tummenupp

Jason

Make yourself
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Såld!
Han sa då att det va en R6:a och inte en R1:a... Då när dom stanna vid korsningen så titta han vad det va för hoj och det va en 6:a... Men vad vet jag, jag va inte med...
Han har då reg nr så det går att kolla upp...

Xraptor skrev:
Var i gävle under veckan o såg då en brud på en röd/vit R1...!
E din kompis säker på att det var en R6 o inte en R1?
Väldigt coolt med brudar på sporthojar...keep up the good work ladies! :tummenupp

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Penelope
Jason skrev:
Han sa då att det va en R6:a och inte en R1:a... Då när dom stanna vid korsningen så titta han vad det va för hoj och det va en 6:a... Men vad vet jag, jag va inte med...
Han har då reg nr så det går att kolla upp...

fan din polare e mer rutinerad än mig, missade ta reg nummret på den bruden som satt på R1:an! :fatta!
var hon blond eller?

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Från Fuelmedia forumet:

Post subject: tjej på Retta!

var i gävle o lämnade hojen på service, så såg jag en tjej hoppa på en retta ....det tillhör inte vardagen o se tjejer på sporthojar! coolt!
tänkte bara kolla om det finns flera brudar på hojar i gävle, o e det nån som vet vem den blonda "mystiska" damen på rettan e

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Penelope
Rigge skrev:
Från Fuelmedia forumet:

Post subject: tjej på Retta!

var i gävle o lämnade hojen på service, så såg jag en tjej hoppa på en retta ....det tillhör inte vardagen o se tjejer på sporthojar! coolt!
tänkte bara kolla om det finns flera brudar på hojar i gävle, o e det nån som vet vem den blonda "mystiska" damen på rettan e

Tack Rigge för att du förde över tråden hit :tummenupp ! Trodde att ni "riktiga" gävle bor :bow hade koll på eran sporthojare...men det e ingen som svarat på tråden på fuelmedia så jag antar att hon får förbli mystisk ett tag till!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Xraptor skrev:
Tack Rigge för att du förde över tråden hit :tummenupp ! Trodde att ni "riktiga" gävle bor :bow hade koll på eran sporthojare...men det e ingen som svarat på tråden på fuelmedia så jag antar att hon får förbli mystisk ett tag till!

jag sätter mina pengar på att de är en tjej som heter Lena, hon har tidigare åkt Buell, och 6 cylindrig cbx bla...

Söderlund

Jagad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
non
Jason skrev:
En kompis åkte (bil) på gamla E4:an nor ifrån till Gävle igår (fredag) vid ca:20:00 och blev då omkörd av en röd/vit R6:a. Kompisen min har en trimade S6:a 300hk + och han hängde på, men föraren av R6:an gasar, kompisen sa att dom va upp i ca 250 förbi Hille och när dom närmare sig korsningen innan travrakan/vattenverket så blir det rött och MC-föraren bromsar försent och hamnar mitt korsningen, föraren backar då med hojen och då ser min kompis att det är en tjej som kör... :tummenupp

Någon Gävle bo som vet vem föraren va eller kanske DU som körde R6:an finns här på Sporthoj?

P.S. Kompisen min sa att föraren såg väldigt snäll ut... :kär

Jag tror mig veta vem denna mystiska kvinna är. Har en släkting som köpte en röd R6:a, 02:a i vintras. Hon e blond och rejält gasglad....Sofi heter hon, är garanterat hon. Ska kolla upp det i morgon.

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Re: Re: Vem va det på en röd/vit R6:a, Gamla E4:an - Gävle?

Söderlund skrev:
Jag tror mig veta vem denna mystiska kvinna är. Har en släkting som köpte en röd R6:a, 02:a i vintras. Hon e blond och rejält gasglad....Sofi heter hon, är garanterat hon. Ska kolla upp det i morgon.
Som sagt glöm inte att fråga om du får lägga ut bilderna på henne här :D

Jason

Make yourself
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Såld!
Re: Re: Vem va det på en röd/vit R6:a, Gamla E4:an - Gävle?

Yes! Helt rätt... Kompisen kolla upp reg nr....

Söderlund skrev:

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0