Vem vann första pris Gat/Caféracer Bikemeet????

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Grattis mannen!!!

Det var du värd efter all tid du har lagt ner.
Nu vill jag bara se den IRL också.

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
grattis

stog å beundrade den länge i lördags.

grymt läcker!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
tack alla för gratulationerna, jag hade inte förväntat mig att vinna alls. Det stog några riktigt feta V-Rodar där som jag trodde skulle kamma hem priset.....dom hade en jävla massa krom och riktigt snygga lacker, men men.....Sen fick jag reda på att jag hade gått vidare, att jag antingen var 1: eller 2:a, då började det pirra lite gött i magen, hehehehe
När jag fick höra att det inte var jag som var runner up, så fick jag knacka en på axeln o fråga vad fan det eg betydde trots att jag redan visst det, men man vill ju kolla för säkerhets skull. Jodå, runner up betydde 2:a och jag var inte runner up, så då måste jag ha vunnit.....go känsla, allt bara försvann när jag åkte upp på rampen , hörde inga applåder trots att dom applåderade för fullt. Och värst av allt så fick jag en mikrofon uppkörd i munnen, och vad fan skall man säga nurå????? E det kul att du har vunnit......Ja.
sen följde massa andra frågor som jag knappt kommer ihåg vad jag svarade på, vet bara att det var lite jobbigt med allt detta......men who gives a shit, jag vann o jag krossade dom feta V-Rodarna....... :D

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Grattis Ravis!!!
Det var du verkligen värd. Måste knäckt många hd åkare att en japshoj går och vinner alltihop. ;)
MUHAHAHAHA!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
NO_FEAR skrev:
Grattis Ravis!!!
Det var du verkligen värd. Måste knäckt många hd åkare att en japshoj går och vinner alltihop. ;)
MUHAHAHAHA!
det var lite rörigt när dom skulle säga vilka som gått vidare. jag o den andra hojens ägare var där i tid och fick veta. Efter ett tag kom han som jag trodde skulle vinna på sin ruggiga v-rod sänkt, kromad o allmänt fet....sen fick han reda på att han inte gick vidare och han blev vansinnig, haqn startade hojen o gasa järnet därifrån, hehehehe

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!