Vem var/är roligast på Sporthoj.com 2006?

Vem är roligast på Sporthoj.com 2006?

• Antal röstningar
    0

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Mattias vinkade hånfullt åt mig på Gotland. Han är ond!:mad:

T-rex har jag väl inte läst så mycket av på forumet, men han var en glad (o rund :näsblod) filur på Gotland. Han får min röst.:pannkyss

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Milla skrev:
2671351 Det e väl inte roligt att Mattias ska vinna i år igen? Fatta hur stöddig han ska bli då? För mig finns det ingen annan att rösta på, jag har tydligen missat de andra kandidaternas höjdare..:gnissla

Klart du har missat dom...du hängde ju med dom riktigt rolga boyzen i stockholmsåkaspamtrådarna...:yoparty

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
RoLLER är rädd för cheyer!!!!!!!!!1

Jag har dock förståelse för att jag inte fick vara med, jag har varit oerhört lam under året. Suck.
Mitt nyårslöfte blir därför att kamma till mej och vässa tungan. Kommer jag inte med nästa år så tänker jag gapa om kvotering. Alternativet är att ligga mej till en plats.

Min röst lägger jag såklart på Gustav1! :kär

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Sen finns det ju kombinationer av folk som också är väldigt underhållande. Markus och Korvgubbe tex.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Starstriker skrev:
2671747 Sen finns det ju kombinationer av folk som också är väldigt underhållande. Markus och Korvgubbe tex.
Hävdar att både markus och korvgubbe borde varit med, många på den här nomineringslistan som jag anser har tappat väldigt mycket på senare tid.

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
T-rex, för sina korta, kärnfulla och drypande sarkastiska one-liners!

Mattias var roligare 2005, fast när han anstränger sig skriver han bättre än Torsten Ehrenmark

Saknas gör:

UT, sjukare humor än man tror är möjligt
Nitrogen, en brud med skinn på näsan och en hel del innaför pannbenet
Markus, ständigt ifrågasättande av auktriteter och sanningar
Korvgubbe, tapper antagonist till Markus

Last edited:

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
Milla skrev:
2672041 Hon är inte rolig, bara eh..... mindre smart i sina formuleringar...:rolleyes:

Jovisst, men underhållningsvärdet var verkligen inte att förakta! :D

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Spirit skrev:
2672047 Jovisst, men underhållningsvärdet var verkligen inte att förakta!

Får ju hålla med dig, men den största undehållningen var ändå Mattias kommentarer angående henne.:yoparty Nog finns det många andra som förtjänar titeln mer än vad KK gör!

RoLLER, vad vinner segraren? :)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
HansJ skrev:
2672036 T-rex, för sina korta, kärnfulla och drypande sarkastiska one-liners!

Mattias var roligare 2005, fast när han anstränger sig skriver han bättre än Torsten Ehrenmark

Saknas gör:

UT, sjukare humor än man tror är möjligt
Nitrogen, en brud med skinn på näsan och en hel del innaför pannbenet
Markus, ständigt ifrågasättande av auktriteter och sanningar
Korvgubbe, tapper antagonist till Markus

Korvgubbe är en skön lirare. Han måste vara liiiite roligare bara så kanske han får en finalplats December 2007.

UT trillade mellan stolarna måste jag erkänna, jag glömde honom :rodnar

Nitrogen är billig och villig vilket är en underbar kombo. Inför vi könskvotering 2007 är hon iaf nominerad. Om hon når så långt som till final är dock osäkert.

Markus har jag faktiskt inte 100%'ig koll på måste jag erkänna. Det är möjligt att det kan vara en kandidat '07 men då måste han vara jävligt rolig! :mad: Jag ska iaf hålla ögonen på Markus.

duckie skrev:
2671732 RoLLER är rädd för cheyer!!!!!!!!!1

HÖRRU! Kom hit så ska jag spetta upp dig som en liten spädgris på min stora åd*rpå*e!

duckie skrev:
2671732
Jag har dock förståelse för att jag inte fick vara med, jag har varit oerhört lam under året. Suck.
Mitt nyårslöfte blir därför att kamma till mej och vässa tungan. Kommer jag inte med nästa år så tänker jag gapa om kvotering. Alternativet är att ligga mej till en plats.

Min röst lägger jag såklart på Gustav1! :kär

Att ligga till sig en plats är fullt möjligt skrev jag redan i första posten. Min PM-box är rensad så det finns utrymme igen.

Edit: Mattias va på mig ang stavfel igen, som vanligt, alltid! :argpådato Det är åtgärdat nu iaf.

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
RoLLER skrev:
2672120
HÖRRU! Kom hit så ska jag spätta upp dig som en liten spädgris på min stora åd*rpå*e!

Spetta, som i grillspett, typ. Spätta är en fisk.

Edit: Jag är naturligtvis glad och rörd för ställningen såhär långt. Ni är alldeles för vänliga.

Edit 2: Vem fan är Torsten Ehrenmark?!

Edit 3: För att visa min uppskattning kan alla som röstat på mig skicka PM och ange vad ni vill ha för röstningspremie. Man kan välja mellan en Snickers eller samlag.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Mattias skrev:
2672296 Spetta, som i grillspett, typ. Spätta är en fisk.

Edit: Jag är naturligtvis glad och rörd för ställningen såhär långt. Ni är alldeles för vänliga.

Edit 2: Vem fan är Torsten Ehrenmark?!

Edit 3: För att visa min uppskattning kan alla som röstat på mig skicka PM och ange vad ni vill ha för röstningspremie. Man kan välja mellan en Snickers eller samlag.
Jag vill ha samlag iaf, snickers till resten (Jo jag röstade på fabbro lång, men jag förtjänar ett samlag oavsett...)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Vissa kandidater har varit för anonyma i tråden. För att vara med måste man bevisa att man är rolig! Jag manar på dom lite nu så vänta er:

BOMBINLÄGG!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...