Vem var det som pekade på sin egen rygg och svängde in på bogesundsvägen vid 16:30-tiden igår. Du hade hästsvans och en svart tröja över skinnstället. Du körde nån svart sporthoj.
Det var nog jag.
Tja Philip ! Hör av dej när du slutar jobbet idag så kan vi sammanstråla till Skogis och lungnkörningen i em !Jasså upp chippad fan vad trevligtvad kosta det ? Ja jag skall bort och jobba tre dagar men kommer hem torsdag förmiddag vi kanske kan sammåka till den lugna åkningen som skulle vara 24 April. Annars skall jag även ut på måndag 21 April. Sjävlklart om vädret är ok vill säga. Shit 102 hk måste kännas mycket tycker min 78hk är väldigt pigg
Ha det fin fint.
vem var det som åkte från Vaxholm i söndags mot sthlm centrum vid 4-5 tiden?
du hade en honda 600rr svart och med en svart huvtröjja med nummer 13 på och kom ifatt mig vid Bogan avfarten...
någon som känner sig träffad? =D
Fan Dreggel, 50 spänn så låter jag bli att berätta för din flickvän![]()
Vid tolvrycket nu inatt, vid golfhallen i Jordbro, kom jag upp bredvid en herre på en GSX750F, 80-talare, som var skrapad på vänstersidan. Växlade några ord om att rödljuset i korsningen var defekt innan vi... hrm... vidtog åtgärder. Var det någon här månne?
Vad vare för färg?![]()
Rödvit vill jag tro att det var. Svart skinnställ med schackrutor.
Hmm skinnstället stämmer inte in på den person jag misstänker att det kan ha varitMen skrap på sidan och rödvit stämmer precis om det nu var GSX750F ifrån slutet av 80 till mitten av 90-talet med det stora bakljuset
![]()
F-N Probo du e mig en snabb j-velHmm skinnstället stämmer inte in på den person jag misstänker att det kan ha varitMen skrap på sidan och rödvit stämmer precis om det nu var GSX750F ifrån slutet av 80 till mitten av 90-talet med det stora bakljuset
![]()
Tror med ungefär 120% säkerhet att det var jagJapp, en sån var det. Vid Åbyplan vek han av över järnvägen mot centrum.
F-N Probo du e mig en snabb j-vel![]()
Men sen vet du ju hur "skrapningen" gick till oxå![]()
![]()
Tror med ungefär 120% säkerhet att det var jag![]()
Tänkte faktiskt själv slänga in någe roligt i den här tråden, hade väl åkt 58mil runt i sthlms län igår va så himla less när jag stod vid det där j-a rödljuset så jag orkade inte ens köra "ska f-n vänta på nästa bil" tänkte jag så jag skrattade gott för mig själv när du gled upp bredvid. Oturligt nog visste du ju om ljuset hehe.
91:a e det BTW, skrapningen är egentligen mer av en "jaktskada", klippte ett rådjur i 100+ ute på rindö i höstas![]()
Det stämmer braSedan har jag ju bara sett 2 stycken GSX750F i Stockholm också, en mörkröd och en röd/vit
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy