Vem var ni i erat tidigare liv?

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Förut var jag en Kineskisk ledare som styrde o ställde i Kina på 1350talet..
tror jag var över i thailand o härjade lite då oxå :) hugga hugga.

/z

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
På mig stod det bara "Ben Marlene, Do you remember now".. :va

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.
You were born somewhere in the territory of modern South Australia around the year 1050.
Your profession was that of a builder of roads, bridges and docks.Your brief psychological profile in your past life:
Person with huge energy, good in planning and supervising. If you were just garbage-man, you were chief garbage-man.The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
Your lesson is to learn humility and faith in spiritual principles. You should believe in higher reasons. Do you remember now?

Ahahahahahahahahahahahahahahahhh!!!! Mohawhawhawhaw!!! *kippar efter luft* :rofl

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Dont know how you feel about it but nothing has changed,you were a fucking pervert in your last life too. :rofl

LalleBalle

Guest
JAg var en stor ledare på 1400-talet i norra Australien. Var mycket smart och begåvad. Det vissade sig i den makt jag hade... låter bra :D

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.
You were born somewhere in the territory of modern Borneo around the year 1675.
Your profession was that of a designer, engineer or craftsman.
--------------------------------------------------------------------------------
Your brief psychological profile in your past life:
Seeker of truth and wisdom. You could have seen your future lives. Others perceived you as an idealist illuminating path to future.
--------------------------------------------------------------------------------
The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
Your lesson is to develop a kind attitude towards people, and to acquire the gift of understanding and compassion.
Do you remember now?

Ja det gör jag fan!

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
ktmjacke skrev:
Dont know how you feel about it but nothing has changed,you were a fucking pervert in your last life too. :rofl

Dagens andra totala gapflabb pga denna tråd!!! Tackar... :D :Bugar

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Ok detta var faktiskt rätt skrämmande tycker jag då det stog grejer som jag redan visste sen jag vart på ett par seanser + meditation.

Skumt....

Stämmer jävligt bra på min sambo oxo:)

//R

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Tror inte på sånt - finns ju ingen logik i det hela. Lever jag nu en annan persons liv som kommer leva efter jag dör eller lever jag mitt andra liv nu från någon som levde innan mig?

Jag är ju inte idag medveten om att jag har varit en annan person tidigare - och då kommer jag ju inte vara det nästa gång. Vad är det för mening?
Finns det inga unika själar eller måste en o samma själ vandra från kropp till kropp?
Var kommer alla de själar från som finns i alla de personer som överbefolkar jorden då?

Störtlöjliga fjortisfunderingar. Tidigare liv..... right.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
"I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.
-You were born somewhere in the territory of modern Ireland around the year 1475.
-Your profession was that of a artist, magician or fortune teller.
-Your brief psychological profile in your past life:
Bohemian personality, mysterious, highly gifted, capable to understand ancient books. With a magician's abilities, you could have been a servant of dark forces.
-The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
Your task is to learn, to love and to trust the universe. You are bound to think, study, reflect, and to develop inner wisdom."

En Irländsk bohemisk magiker som kan ha varit en tjänare åt mörkrets krafter... :tummenupp

Last edited:

lunamod

Two stroke smoke forever!
Gick med
29 Mar 2003
Hoj
TRX 850 och Italjet Dragster 172R som bara rasat en gång......
Ho ho, Ukrainsk astronom på 700-talet, that´s me. :fakta

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.
You were born somewhere in the territory of modern South Australia around the year 1250.
Your profession was that of a shepherd, horseman or forester.
Your brief psychological profile in your past life:
Person with huge energy, good in planning and supervising. If you were just garbage-man, you were chief garbage-man.
The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
Your lesson is to learn humility and faith in spiritual principles. You should believe in higher reasons.
Do you remember now?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...