Fast mig har du ju träffat, va?
Inte vad jag kommer ihåg
Jag kanske har förträngt det? Hmmm
Men det hade vart kul att springa på dig i depåerna men du har väl lagt ner campinglivet?
Fast mig har du ju träffat, va?
Inte vad jag kommer ihåg
Jag kanske har förträngt det? Hmmm
Men det hade vart kul att springa på dig i depåerna men du har väl lagt ner campinglivet?
VAFAN gustav, du kan ju inte avslöja vår hemliga löööve affär :3089203Åh, det gamla tricket. Var hon lika bra som hon säger?
Jag vilja vara med Avatar och Silwer på en krogrunda. Det skulle nog vara skoj.
Edit: Det där lät väldigt pride-vänligt så Supergirl får väl vara med. Bara det borgar för en underhållande kväll.
haha, du vill bara ha piercad pung.. erkänn
Jag skulle vilja träffa EBS, Watson, Oljekyld och de andra jag inte har träffat på länge..
Och så skulle jag vilja träffa Nursey & Pallas Athena, de har jag inte träffat nån gång.
Sen skulle det va kul att träffa Markus, mest för att se om han spelar lika häftig när han står öga mot öga som han gör när han gömmer sig bakom tangentbordet.
Hmm, Mattias, Swedie, Duckie och kanske Mavve som jag inte sett online på år och dag.
Nån som vet vad han gör?
andreasNo verkar faktiskt som en skön snubbe...
Akta dig för solid, han är hemsk :skrika:3089415Guw för att se om han är en tråkig gubbe eller en skön snubbe, svårt att avgöra.
Solid snake fast min självbevarelsedrift säger att jag inte borde.
Guw för att se om han är en tråkig gubbe eller en skön snubbe, svårt att avgöra.
du låter fan som jag fast typ 20 år äldre3089459Det beror alldelens på dagsformen
Jag går väl allt mer mot tråkiga-gubbe hållet antagligen, men jag försöker att (på ett icke desperat och tragiskt vis) hålla mig "omossig"
Jag trimmar min moped, men jag säger åt dom som burnar cirklar mitt på fotbollsplanen.
Jag klagar på "dagens musik" ala MTV/VH1/The Voice, men jag lyssnar på tex Asta Kask, Ebba Grön och KSMB (bland annat, jag lyssnar på flera andra musikstilar också, men det där var väl det mest kontroversiella)
Jag kör för fort och busar med både bil och mc, men jag försöker tänka mig för när och var jag gör det.
Jag hatar att städa, men jag kokar disktrasan...
Jag tror inte att det är så lätt att kategorisera mig, men du är välkommen att försöka...
Mhm han hotar med att kasta pinnar i framhjulet för mig3089432Akta dig för solid, han är hemsk :skrika:
Duckie.. I ögat!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |