Vem vill du träffa?

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Hmm, Mattias, Swedie, Duckie och kanske Mavve som jag inte sett online på år och dag.
Nån som vet vad han gör?

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Jag vilja vara med Avatar och Silwer på en krogrunda. Det skulle nog vara skoj.

Edit: Det där lät väldigt pride-vänligt så Supergirl får väl vara med. Bara det borgar för en underhållande kväll.

Det skulle det alldeles säkert bli, jag är expert på att göra bort mig :näsblod

MikkE

Guest
Man har ju träffat många "profilar" på SH redan genom SH-pubar, SH-fester, mässor. Nu blir det Umeinvånarna jag kommer att få träffa, hoppas jag =)

_teSSan_

Guest
Jag skulle vilja träffa EBS, Watson, Oljekyld och de andra jag inte har träffat på länge.. :)

Och så skulle jag vilja träffa Nursey & Pallas Athena, de har jag inte träffat nån gång. :(

Sen skulle det va kul att träffa Markus, mest för att se om han spelar lika häftig när han står öga mot öga som han gör när han gömmer sig bakom tangentbordet.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag skulle vilja träffa EBS, Watson, Oljekyld och de andra jag inte har träffat på länge.. :)

Och så skulle jag vilja träffa Nursey & Pallas Athena, de har jag inte träffat nån gång. :(

Sen skulle det va kul att träffa Markus, mest för att se om han spelar lika häftig när han står öga mot öga som han gör när han gömmer sig bakom tangentbordet.

Du glömde att nämna mig. Mig vill alla träffa.

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Ny till våren
Hmm, Mattias, Swedie, Duckie och kanske Mavve som jag inte sett online på år och dag.
Nån som vet vad han gör?

Mavve har jag träffat, han jobbar i Finland med något. Minns inte vad det var han sysslar med nu. Skulle svängt förbi mig för några veckor sen men hörde inte av han. :mad:

Träffat KaZmur och Fireblade (Swedies bror) irl. Båda mycket trevliga gubbar. :tummenupp

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Guw för att se om han är en tråkig gubbe eller en skön snubbe, svårt att avgöra.

Solid snake fast min självbevarelsedrift säger att jag inte borde. :hihi

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Guw för att se om han är en tråkig gubbe eller en skön snubbe, svårt att avgöra.

Det beror alldelens på dagsformen :D
Jag går väl allt mer mot tråkiga-gubbe hållet antagligen, men jag försöker att (på ett icke desperat och tragiskt vis) hålla mig "omossig"

Jag trimmar min moped, men jag säger åt dom som burnar cirklar mitt på fotbollsplanen.
Jag klagar på "dagens musik" ala MTV/VH1/The Voice, men jag lyssnar på tex Asta Kask, Ebba Grön och KSMB (bland annat, jag lyssnar på flera andra musikstilar också, men det där var väl det mest kontroversiella)
Jag kör för fort och busar med både bil och mc, men jag försöker tänka mig för när och var jag gör det.
Jag hatar att städa, men jag kokar disktrasan...

Jag tror inte att det är så lätt att kategorisera mig, men du är välkommen att försöka...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3089459 Det beror alldelens på dagsformen :D
Jag går väl allt mer mot tråkiga-gubbe hållet antagligen, men jag försöker att (på ett icke desperat och tragiskt vis) hålla mig "omossig"

Jag trimmar min moped, men jag säger åt dom som burnar cirklar mitt på fotbollsplanen.
Jag klagar på "dagens musik" ala MTV/VH1/The Voice, men jag lyssnar på tex Asta Kask, Ebba Grön och KSMB (bland annat, jag lyssnar på flera andra musikstilar också, men det där var väl det mest kontroversiella)
Jag kör för fort och busar med både bil och mc, men jag försöker tänka mig för när och var jag gör det.
Jag hatar att städa, men jag kokar disktrasan...

Jag tror inte att det är så lätt att kategorisera mig, men du är välkommen att försöka...
:skrämd du låter fan som jag fast typ 20 år äldre :3freak

3089432 Akta dig för solid, han är hemsk :skrika:
Mhm han hotar med att kasta pinnar i framhjulet för mig :gråta

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet