Vem vill du träffa?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
:va jag full, tror det inte går exakt

Sen tror jag inte någon annan än ado (pojkvännen) hade uppskattat mina skämt :D

Jag menade att det var jag som skulle vara full, om du är onykter eller inte är sak samma, jag lär finna situationen ifråga tämligen underhållande ändå.

Ta du med dig din kelgris om du vill det, jag är allt lite nyfiken på hur det står till där likaså :näsblod.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
För min del är det nog som med de flesta andra, spontant skulle jag vilja träffa de profilerna som är mest färgstarka, komiska, osannolika, sympatiska eller kunniga. Eller som har flera av dessa egenskaper.

Tex Andersbrink, GuW, BorisJR, Markus, Fistwoman, Korvgubbe, V-Gurra, Gismo, Prulle, AndreasNO, Paradoxy, Bushido samt många fler.

Själv har jag haft förmånen att ha träffat många av stockholmsprofilerna på SH live. De har i verkligheten levererat lika bra som på SH! :hihi

Sedan är jag övertygad om att det finns ett helt lass fascinerande men på forumet tystlåtna medlemmar lurking out there. Det är många medlemmar som kommit fram till mig och min hoj och presenterat sig, men som sagt att de blott läser SH. Flera av dessa tysta medlemmar har sedan imponerat på mig med att tex ha teknisk örnkoll eller haft en för mig skön livsinställning.

Mest av allt skulle jag förstås vilja återse alla de som jag ej längre kan träffa, att de hade kommit hem från det som blev deras sista tur.

/J

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
För min del är det nog som med de flesta andra, spontant skulle jag vilja träffa de profilerna som är mest färgstarka, komiska, osannolika, sympatiska eller kunniga. Eller som har flera av dessa egenskaper.

Tex Andersbrink, GuW, BorisJR, Markus, Fistwoman, Korvgubbe, V-Gurra, Gismo, Prulle, AndreasNO, Paradoxy, Bushido samt många fler.

Själv har jag haft förmånen att ha träffat många av stockholmsprofilerna på SH live. De har i verkligheten levererat lika bra som på SH! :hihi

Sedan är jag övertygad om att det finns ett helt lass fascinerande men på forumet tystlåtna medlemmar lurking out there. Det är många medlemmar som kommit fram till mig och min hoj och presenterat sig, men som sagt att de blott läser SH. Flera av dessa tysta medlemmar har sedan imponerat på mig med att tex ha teknisk örnkoll eller haft en för mig skön livsinställning.

Mest av allt skulle jag förstås vilja återse alla de som jag ej längre kan träffa, att de hade kommit hem från det som blev deras sista tur.

/J

Bullshit.. du e bara kåt på mig din jävel... :mad:

-------------------------------------------------

o en gång för alla No är de första två bokstäverna i mitt efternamn o inget annat!!
Inge "noo noooonooooooo" eller "Number1" eller ja..allt va fan folk tror ...fast jag är bäst iof...iaf på internet... annars e ja feg o blyg.. jaa... kom o träffa mig då om ni vågar!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Självklart. En pubertalobstinat väktare med damsugarfetish och bögfobi är hett! :brynad
Bullshit.. du e bara kåt på mig din jävel... :mad:

-------------------------------------------------

o en gång för alla No är de första två bokstäverna i mitt efternamn o inget annat!!
Inge "noo noooonooooooo" eller "Number1" eller ja..allt va fan folk tror ...fast jag är bäst iof...iaf på internet... annars e ja feg o blyg.. jaa... kom o träffa mig då om ni vågar!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Det är liksom det där tankesättet som är symptomatisk för bögfobi Andreas :hihi

Nämen jag tycker du är rätt fascinerande, jag skulle vilja släppa lös dig och Ironmike lite halvpackade på en SH-pub och se vad som hände när ni fick syn på varann :hihi
I dina ögon är allt hett... :gnissla

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Det är liksom det där tankesättet som är symptomatisk för bögfobi Andreas :hihi

Nämen jag tycker du är rätt fascinerande, jag skulle vilja släppa lös dig och Ironmike lite halvpackade på en SH-pub och se vad som hände när ni fick syn på varann :hihi

haha.. ääh..

hmm... halvpackad så skulle de inte hända ett skit.. men skulle ja va packad då kan de tydligen hända en jävla massa roligt..fråga Lollo :näsblod
Ja kan va lite borta o säga massa konstiga saker då :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Näe, nu blev det nog tokigt. Tror inte att Jörgen tycker att jag är särskilt het. När vi stötte ihop så såg han mig inte ens. :tuttar

Nähä? Du har ju varken ansiktsbild, ålder, bostadsort, eller bild på din hoj i din profil/garage. Hur skulle jag kunna känna igen dig irl? ;)

Men du kanske till skillnad från mig har en SH-tröja som du bar vid tillfället? Säg inte att det var dig jag och min kompis pratade med igår på muren? :gnissla

/J

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Jag har lärt mig den hårda vägen att rödhåriga brudar sprider smittor. Är det vad hon vill göra?

Näe :rolleyes: rödhåriga är fina :)

Smallsocks måste ja ju träffa med :) :hej

Jag bangar inte :dreggel rödhårig:) :hej

Haha det vill jag också se

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Näe :rolleyes: rödhåriga är fina :)

Beredd att hålla med även om dessa flickor är lite speciella.

Jag träffade en som efter en sexakt la av en ordentlig brakskit (riktad mot mig dessutom :näsblod)!! Detta var första gången jag träffade flickan så jag blev ju lite tagen på sängen och följande konversation utspelar sig:

Jag: - Haha, vad gör du? Sådär kan du ju inte göra, hahaha!

Hon: - Vadå då? Du har ju knullat in en kubimeter luft i röven på mig!

Jag: - Hahahaha, det har du rätt i...sorry.

Kände att jag inte behövde säga så mycket mer efter det där utan tyckte väl att det inte var mer än rätt att hon kunde få fisa lite :hihi.

(eftersom vi befinner oss i gaytråden så tyckte jag att analsex faktiskt höll historien till topic :))

EDIT: Ja nu i efterhand så inser jag ju att vi faktiskt inte alls befinner oss i Gaytråden haha. Aja, inlägget får väl ligga kvar iaf.

Last edited:

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Beredd att hålla med även om dessa flickor är lite speciella.

Jag träffade en som efter en sexakt la av en ordentlig brakskit (riktad mot mig dessutom :näsblod)!! Detta var första gången jag träffade flickan så jag blev ju lite tagen på sängen och följande konversation utspelar sig...
Snipp
Hää, nu måste jag passa på och länka till min favvohistoria om analsex, igen!
Läs och njut.
http://www.tuckermax.com/archives/e...ies_buttsex_hilarity_does_not_ensue.phtml#278

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO