Ja, du brukar ju skicka PM om det.Jag vill träffa Valmers ...
Ja, du brukar ju skicka PM om det.Jag vill träffa Valmers ...
Ja, du brukar ju skicka PM om det.
jag full, tror det inte går exakt
Sen tror jag inte någon annan än ado (pojkvännen) hade uppskattat mina skämt
haha, kalla det va du vill... jag vet vad du vill :3095540Snuskfarbröder har det bästa godiset!
Nej alltså det är äkta kärlek här...inte snusk inte. Eller ja...inte BARA snusk.
För min del är det nog som med de flesta andra, spontant skulle jag vilja träffa de profilerna som är mest färgstarka, komiska, osannolika, sympatiska eller kunniga. Eller som har flera av dessa egenskaper.
Tex Andersbrink, GuW, BorisJR, Markus, Fistwoman, Korvgubbe, V-Gurra, Gismo, Prulle, AndreasNO, Paradoxy, Bushido samt många fler.
Själv har jag haft förmånen att ha träffat många av stockholmsprofilerna på SH live. De har i verkligheten levererat lika bra som på SH!
Sedan är jag övertygad om att det finns ett helt lass fascinerande men på forumet tystlåtna medlemmar lurking out there. Det är många medlemmar som kommit fram till mig och min hoj och presenterat sig, men som sagt att de blott läser SH. Flera av dessa tysta medlemmar har sedan imponerat på mig med att tex ha teknisk örnkoll eller haft en för mig skön livsinställning.
Mest av allt skulle jag förstås vilja återse alla de som jag ej längre kan träffa, att de hade kommit hem från det som blev deras sista tur.
/J
Bullshit.. du e bara kåt på mig din jävel...
-------------------------------------------------
o en gång för alla No är de första två bokstäverna i mitt efternamn o inget annat!!
Inge "noo noooonooooooo" eller "Number1" eller ja..allt va fan folk tror ...fast jag är bäst iof...iaf på internet... annars e ja feg o blyg.. jaa... kom o träffa mig då om ni vågar!
Självklart. En pubertalobstinat väktare med damsugarfetish och bögfobi är hett!
I dina ögon är allt hett...
Det är liksom det där tankesättet som är symptomatisk för bögfobi Andreas
Nämen jag tycker du är rätt fascinerande, jag skulle vilja släppa lös dig och Ironmike lite halvpackade på en SH-pub och se vad som hände när ni fick syn på varann
I dina ögon är allt hett...
Näe, nu blev det nog tokigt. Tror inte att Jörgen tycker att jag är särskilt het. När vi stötte ihop så såg han mig inte ens.
Jag har lärt mig den hårda vägen att rödhåriga brudar sprider smittor. Är det vad hon vill göra?
Smallsocks måste ja ju träffa med
Nämen jag tycker du är rätt fascinerande, jag skulle vilja släppa lös dig och Ironmike lite halvpackade på en SH-pub och se vad som hände när ni fick syn på varann
Näe rödhåriga är fina
Hää, nu måste jag passa på och länka till min favvohistoria om analsex, igen!Beredd att hålla med även om dessa flickor är lite speciella.
Jag träffade en som efter en sexakt la av en ordentlig brakskit (riktad mot mig dessutom )!! Detta var första gången jag träffade flickan så jag blev ju lite tagen på sängen och följande konversation utspelar sig...
Snipp
Herlig träd..
Jag vill gärne träffa jer alle .... Big Smile....
*censurtext*
(eftersom vi befinner oss i gaytråden så tyckte jag att analsex faktiskt höll historien till topic )
EDIT: Ja nu i efterhand så inser jag ju att vi faktiskt inte alls befinner oss i Gaytråden haha. Aja, inlägget får väl ligga kvar iaf.
Polarna i Hells Angels eller Bandidos? Du hotade ju mig med båda via PM.Välkommen till Sthlm o träffa mig och mina svenska o finska polare (som du så mck hatar) ! Vi tar hand om dig ..jag lovar!!!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|