Verkligen synd om denna kille...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
"En annan kvinna – som Christer haft en intensiv relation med i flera månader – vägrade hålla i handen offentligt, ”ifall någon skulle se”."
Hur attraktiv är man då? :hihi

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Haha, stjälpa i sig kaffet:D

Finns då människor till allt.:näsblod

"– Det är inte okej att ha tio dejter igång samtidigt. Att stjälpa i sig kaffet för att man har en annan dejt klockan fem, och dessutom inte ha vett att hålla tyst om det."

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
:hihi Nätdejting är ju skitkul :tummenupp

Klart man snackar med flera samtidigt. Blåst om man tror något annat. Men man behöver ju inte boka upp flera dejter på en gång :gnissla Koncentrera sig på en åt gången och samtidigt hålla kontakten med dem andra ifall det går åt helvete med den man ska träffa :D

Finns dock en hemsk massa träsktroll på nätet. Säger inte att jag själv är guds gåva till kvinnorna men om man ändå skall ses så kan man ju vara ärlig med hur man ser ut. "Lagom kramgo" är för mig några extra kilon och ingen big deal alls (har själv extra kilon), inte ha naveln nere vid knäna samtidigt som den pressats över kanten på ett par miss sixty (eller vad dem nu heter dem där dyra jeansen).

En annan schysst tjej jag dejtade visade sig ha en röst som gjort Lee Marwin avundsjuk :gnissla

Men det finns guldkorn också :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Haha, påminner mig om en incident för 6-7 år sedan.
En polare brukade ragga på en massa brudar på nätet och träffade väl en del av dem men en gång skulle han träffa en tjej i Västerås och jag var med dit på dagen för vi tänkte gå i lite butiker samtidigt.
Då får han ett sms om att hon väntar utanför skrapan så vi åkte dit och parkerade i p-huset.
Han tänkte göra en fuling då han inte hade sett henne förut så han skulle smyga fram och kolla in henne först och var hon skabbig så skulle vi dra direkt och låtsas om ingenting.
Jag såg direkt att det var en tjej som satt och spanade och hon var inte fager :D Petade på polaren och pekade lite försiktig på henne och han var ju inte sen att påpeka att vi skulle dra. Men jag gick fram och hälsade så han var ju tvungen att snacka med henne, sen drog jag :D
Han ringde efter två minuter sen träffades vi upp och han hade sagt att han var tvungen att åka hem men att de kunde ses någon annan gång.
Lite taskigt men han fick skylla sig själv...

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
En brorsan berätta hur några kåmpisar avrättade en kåmpis totalt.

Dom gjorde som i inlägget här uppe och gled omkring me bilen för att spana om det var ett träsktroll...

Det var det...killen sa "Dra för helvete härifrån"

Dom slet upp dörren och kasta ut han framför monstret och stack...

Där stod han med en hona lika attraktiv som Göran Persson...

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
En brorsan berätta hur några kåmpisar avrättade en kåmpis totalt.

Dom gjorde som i inlägget här uppe och gled omkring me bilen för att spana om det var ett träsktroll...

Det var det...killen sa "Dra för helvete härifrån"

Dom slet upp dörren och kasta ut han framför monstret och stack...

Där stod han med en hona lika attraktiv som Göran Persson...
:D :D ha ha klockrent

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...