elhombre
Medlem
Borde vara obligatoriskt med filmning av fordon vid in och utlämning med krav på lagring i 6 månader samt att kunden får en kopia på mail. Vem blir först med detta?
Jag hoppas det, har inte hört något än.Nytt hölje får dom väl för f-n fixa? Den ser ju för jävlig ut.. Allt annat är skandal. Kan dom inte ta hand om sådan enkel sak undrar man ju hur det står till.
Nästa gång något lämnas in kommer jag definitivt ta ett varv runt hojen. Det är så lite arbete för att förenkla en sån här situation.Borde vara obligatoriskt med filmning av fordon vid in och utlämning med krav på lagring i 6 månader samt att kunden får en kopia på mail. Vem blir först med detta?
Ja, tyvärr är det ju svårt att bevisa. Även om jag så hade haft perfekta bilder, kan verkstaden hävda att det är gamla foton och att den såg sån ut när de tog emot den.
.[ Du kan se datum och klockslag när bilden togs. Dock inte plats men det kanske kommer..
På mobiler kan man spara platsdata i bilderna med om man vill. Sajter som Facebook brukar dock tvätta bort all metadata på uppladdade bilder så man får spara dem på ett bättre sätt..
Du kan se datum och klockslag när bilden togs. Dock inte plats men det kanske kommer..
Japp, det känns jättebra! Ska montera på den snart och se om det blir mer välljud än med originalpipan. Hade helsystem + akra innan och org-system med org-dämpare nu, så denna kombinationen har jag inte hört än.Va kul!
Dags att uppdatera tråden!
Verkstaden bestämde sig för att ge mig en ny dämpare.
De hade försökt få tag på ett nytt hölje först, men när det inte gick så fick det bli en ny istället. Denna ser identisk ut, förutom att det står "HP" på den, men det är väl BMWs race-märke?
View attachment 450056
De hade försökt få tag på ett nytt hölje först, men när det inte gick så fick det bli en ny istället. Denna ser identisk ut, förutom att det står "HP" på den, men det är väl BMWs race-märke?
View attachment 450056
Jag höll först med dig Ulvhamne, men efter nedan så är jag beredd att ta tillbaka det Alla kan göra bort sig men löser man det snyggt så är i alla fall jag nöjd!Den där verkstan hade jag definitivt inte använt nå mer.
View attachment 450056
Jo, det är vad jag känner med.Jag höll först med dig Ulvhamne, men efter nedan så är jag beredd att ta tillbaka det Alla kan göra bort sig men löser man det snyggt så är i alla fall jag nöjd!
Det tror jag med.Riktigt seriöst av verkstan!
De insåg nog att för ett inköp för några få tusenlappar så har den trogen kund i många år framåt. Det blir Win-Win för bägge parter!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|