Don Quixote skrev:Mojligen formaagan att anvaenda dom nyinkopta verktygen, men vem vet, det kanske foljer med en manual![]()
Använda? "E do doum pa riktigt"? [Danskdialekt av.]
Jag ska ju bara ha dem för att posa i depån, så klart!
![Fakta :fakta :fakta](/img/smilies/fakta.gif)
![Pajas :1pajas :1pajas](/img/smilies/biggrinjester.gif)
Don Quixote skrev:Mojligen formaagan att anvaenda dom nyinkopta verktygen, men vem vet, det kanske foljer med en manual![]()
abstruse skrev:Använda? "E do doum pa riktigt"? [Danskdialekt av.]
Jag ska ju bara ha dem för att posa i depån, så klart!![]()
![]()
Chrille skrev:Dock skall du INTE vara och pilla på mina verktyg eller hoj för dom är skitiga på riktigt och du kommer väl ihåg hur upprörd du blev när jag visade dig burken med Biltemas grova handrengöring.
"Slipmedel!?! Sand!?! Det låter ju som att det svider!! Gör det det??? Nä men du den är ju inte parfymerad heller ju?! Vad är det för mjukgörande, fuktbevarande ingredienser?? Inga!?!"![]()
![]()
Jag har en Halon-släckare, troligen det bästa du kan ha, men olaglig sen något år tillbaka... undrar vad SVEMO sägerChrille skrev:Skippa brandsläckaren, skum är mord för grejerna om du behöver använda det. Det är mycket aggresiv vad äller korrosion på metaller och det är inte bra.
5kg pulver gäller. Dock hittar jag inte det i biltema så Claes Ohlsson hade varit nästa ställe att kolla.
abstruse skrev:Använda? "E do doum pa riktigt"? [Danskdialekt av.]
Jag ska ju bara ha dem för att posa i depån, så klart!![]()
![]()
Goodstuff skrev:Att du inte kan skruva själv är väl en sak men att du försöker posa med Biltemaattiraljer är ju rent löjeväckande.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |