En Minkey bike var det väl?
Minkey!

Däremot heter det bööömb.
Mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En Minkey bike var det väl?
Monkey (MSX) är ascoola! KöpJag hade som plan att köpa en riktig motorcykel men så kom jag på att jag egentligen mest puttrar runt hemma och åker o köper glass i Skanör och kanske verkligen kanske åker till Malmö o kikar. Så varför ska jag då ha en riktig hoj. Så jag körde en Vespa GTS 300 och den såg ju så snygg ut allt var rätt men helt död att köra. Sen fick jag testa min kollegas Vespa p200 med trimkit och jäklar vad kul. För en liten peng dessutom. Även så har jag kikat på en Honda Monkey eller Dax som också verkar kul men jag e rädd för att man ser ut som ett fetto på monkey med mina 90kg. Monkey är ju 2x pengarna men är ju hondakvalitet…
Trista är att Dax alltså den fula monkey får man skjutsa på men monkey e körd. Vespan tror jag är ok.
Så nån som har lite erfarenheter av dessa att dela?
Monkeybike , vespa eller en Ducati 698 Hypermotard , det är frågan , dom är ju så lika varandra alla 3 så det kan nog bara du avgöraTestade två Ducati igår, en vettig och en totalt utan vett o sans… Scrambler 800 och 698 mono. För första gången på riktigt länge skratta jag när jag körde motorcykel. Den där mono är helt galen. Den gick som ett skållat troll. Och vad den svänger. Körde Scrambler efter och den var betydligt snällare.
Så nu står jag och velar mellan dessa dessa två mono som är riktigt häftig och den lite mer nedtonade Scrambler. Innerst inne tycker jag Scrambler är snyggare den är mer klassisk i stilen. Men man kommer inte från att mono är en riktigt skojig hoj att köra. Men den kostar betydligt mer. 800 kan man köpa för kring 70 000 men en mono kostar ju från 115000. Det är ganska mycket pengar är det värt 50 000? Jag kör ju bara 200 till 300 mil om året.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |