akora skrev:
Ursäkta, men har du problem eller?? Har sett vad du skriver i tråden och du verkar ju helt uppenbart har något STOR problem. Hoppa ur fjortiskläderna och väx upp.
Det fanns även ett alternativ för din del, längst ned. Men som "klagaren" i denna tråd så kan du kanske helt enkelt inte läsa. Ropa på dagisförden så ska hon nog kunna hjälpa dig.
Och jag "Trådstartaren" som du så fint kallar mig i tråden, förutsätter inte att alla ha samma TYP av föräldrar. Men jag vet att det finns många som inte berättar för sina föräldrar hur fort dem kör bara för att det derass föräldrar. Ville bara se hur många det var. Så lägg ner bebbis snacket och skit i å läsa i tråden om det stör dig.
Som nämts tidigare på forumet så finns det folk här som vill lära känna varandra, så sluta klaga
Och är det mig du har problem med så kan vi ta det på PM eller öga mot öga.
//Trådstartaren
Lugna ner dig, vad är problemet?
Det sissta alternativet är att man inget säger eller att föräldrarna är döda, ej sant i mitt fall.
Du ska nog lägga av med hoten tycker jag, men du är välkommen att snacka om du vill nåt.
Du kanske ska torka bakom öronen själv innan du börjar vara uppkäftig lillgrabben.
Kan heller inte se hur nån lär känna nån i en tråd som denna?
Om du/ni är utsatta av era föräldrar som oroar sig över att ni ska köra ihjäl er, so what, kan du inte acceptera att det inte är så för alla?
Vad är det dumma i det, att jag inte har haft problemet eller att du tycker att det verkar konstigt?