Vetlanda

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
Mässa å sporthojsfest

HOJ!

Snart är det "På två hjul" i Sthlm. Därefter vankas fest. Jag har varit på motsvarande fest i Gbg de senaste två åren, tyvärr är jag ensam smålänning på plats.. Nån som är sugen på en tripp till huvudstaden?

/ante

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Årets första runda avklarad. En fika i Nässjö blev det. Hör av er om ni vill med imorgon. Åker om det är fint väder.

God forstsättning

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
GSX-R 1000 -06
Årets första runda avklarad. En fika i Nässjö blev det. Hör av er om ni vill med imorgon. Åker om det är fint väder.

God forstsättning

Din röhvf!
Vill också köra. Blev så jäkla sugen idag. Såg nåra knuttesvin komma och glida men ändå, det är ju hojåka det också. Får se hur långt plånboken räcker i år. Kommer inte kunna köpa något över 40000kr i maj. Om ens det så jag vet inte vad man får för roligt för den kosingen. R6 a la banhoj är väl ett billigt alternativ kanske?

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
tomt i grottan
Din röhvf!
Vill också köra. Blev så jäkla sugen idag. Såg nåra knuttesvin komma och glida men ändå, det är ju hojåka det också. Får se hur långt plånboken räcker i år. Kommer inte kunna köpa något över 40000kr i maj. Om ens det så jag vet inte vad man får för roligt för den kosingen. R6 a la banhoj är väl ett billigt alternativ kanske?

Du får väl köpa din en gammal gixxer :tummenupp

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
GSX-R 1000 -06
Köp dig en SV och bli belåten ;)

har snart rullat 100mil iår.

Det var inte illa. Får väl provköra en sån nån dag helt enkelt. Har faktiskt börjat kolla på lite r1a igen också mest som a-b maskin. Eller nåt. Kikade på en SP1a i Ljungby men den var inget rolig att sitta på tycker jag, mätare var väl ok att titta på men knappar och reglage känns ju dötrist ju.

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
GSX-R 1000 -06
Det blev en R1 från 00 istället. Ska montera bort originalklubborna till blinkers fram, sen var regskylten lite liten där bak, blinkers bak får bli likadana som fram senare. Undertail vore inte fel i stil med den som satt på den förra, måste ju posera lite också:tuttar

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Hoj
KTM 990 SMT 2011
Inte alls omöjligt. När börjar det?

Vet inte riktigt än, ska kolla det till imån tänkte jag. Åka nåt imån? Hämtade min nya hoj för en timme sen...:yoparty :yoparty :yoparty lite sugen....:D Fast det är ju alltid roligare när man är fler:tummenupp
Hör av mig om tävlingen. Ciao

chaabo

www.motomont.se
Gick med
20 Feb 2007
Hoj
KTM 990 SMT 2011
Supermotarden i Sommen börjar vid 12.00. Innan dess är det tidsträning, kval mm. Åker jag så försöker jag nog vara där mellan tio och elva nånting. Highland ställer upp med sin nya 450, ska bli kul och se en helsvensk hoj på banan igen:yoparty

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
jag bor 3,5 mil utanför Fetlanda.. ska dit och reg.besiktiga min båge på tisdag!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Åkte igenom Vetlanda ett par ggr i Söndags, ingen som såg min snygga Sp1 komma mullrandes:tungan

Blev bara ett par snabba pitstop iof.:)

Grrrooov

Medlem
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
GSX-R 1000 -06
Vet inte riktigt än, ska kolla det till imån tänkte jag. Åka nåt imån? Hämtade min nya hoj för en timme sen...:yoparty :yoparty :yoparty lite sugen....:D Fast det är ju alltid roligare när man är fler:tummenupp
Hör av mig om tävlingen. Ciao

Imorgon jobbar jag nån gång mitt på dagen, vet inte när det blir än bara. Runt halv ett till halv två, två ungefär tror jag.

Åkte igenom Vetlanda ett par ggr i Söndags, ingen som såg min snygga Sp1 komma mullrandes:tungan

Blev bara ett par snabba pitstop iof.:)

Jo faktiskt, reagerade på en sådan då. Tänkte köpt en istället för min R1 denna gång men det blev aldrig så. Var det du som kvaddade en för något år sedan?

Last edited:

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Race på Anderstorp i helgen.
Jag kör i SP ifall någon vill komma förbi och vinka.

Lördag 12/5-07
Tidsträning
09:00-09:45 Nordic Endurance Challenge
09:55-10:20 Sport Production
10:30-10:50 Battle of the Twins
Race 6 Tim 11:00-17:00 Nordic Endurance Challenge

Söndag 13/5-07
Tidsträning
09:00-09:15 Sport Production
09:25-09:40 Battle of the Twins
09:50-10:05 Sport Production
10:15-10:30 Battle of the Twins
10:40-11:15 Rookie Endurance Challenge
Race
11:25-11:45 Sport Produktion
11:55-12:15 Battle of the Twins
12:15-13:00 Lunch
13:00-17:00 Rookie Endurance Challenge (4 timmar)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln