Satsa på något bättre än "sneakers" på fötterna. Du har 26 ben i varje fot och du vill helst behålla dem så hela som möjligt. Konvalescens på fotskador är lång..om det ens någonsin blir riktigt bra.jag va å kikade lite hos lokala mc-handlaren igår. Det får nog bli ett par kevlarbrallor från Lindstrand, ett par dojjor av "sneakers"-modell, shoei nxr-hjälm, nå ryggskydd och en nån skinnjacka full med skydd.
Vet att allt kanske inte är av högsta säkerhetsklass, men jag tror jag kommer kunna använda det typ varje gång jag åker iaf.
Planen är ju att jag ska köpa ett tvådelat skinnställ någon dag med, men jag får lov att börja såhär.
Satsa på något bättre än "sneakers" på fötterna. Du har 26 ben i varje fot och du vill helst behålla dem så hela som möjligt. Konvalescens på fotskador är lång..om det ens någonsin blir riktigt bra.
Likaså vettiga handskar...det lönar sig...tro mig, jag vet. Och många andra med mig...
Glömde skriva handskar��
Är ju lite extra skydd i skorna och man kan gå i dom tänkte jag. Har du något annat tips på skor, eller är det bara stövlar som gäller?..
Misstänker då att du köpte ett par byxor som inte hade förstärkt material på alla utsatta delar samt att du inte hade höftskydd?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|