Vettiga kallingar?

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Funderar på att tippa ut alla prenumerationskallingar ur lådan och investera i ett gäng från Dressman jag med...
Är less på att de tappat passformen efter en halv arbetsdag.

Har dock några väl använda par att ta fram i nödfall om man vet att man t.ex skall gå långt för annars kommer infanterielden som ett brev på posten.

Var det deras boxers eller någon annan modell? Jag har alltid köpt deras rejäla bomullssboxers med lite längre och tighta ben.... De är ju inte helt gratis så det borde ju kännas om man kommit hem med 27 sådana par. Den modellen säljs nog inte i trepack heller...

Edit:
Tror modellen heter Man Basic..

Inga boxer. Vanliga standardkallingar.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Instämmer.

Många verkar ju tycka Dressmans är bra. Själv skulle jag aldrig sätta min fot inne på Dressman hur bra kalsipper dom än må ha.

Ohh, är det för WT att vistas där :sissy

Jag vettefan vart jag köpte dem, men det står Northbrook på kanten och de sitter som gjutet. Jag kör allt från CK till BB och har hittat få guldkorn däremellan men just dessa Northbrooks sitter så sjukt skönt att det får bli såna i fortsättningen. Om någon vet vart de är köpta vill säga :(

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Ohh, är det för WT att vistas där :sissy

Jag vettefan vart jag köpte dem, men det står Northbrook på kanten och de sitter som gjutet. Jag kör allt från CK till BB och har hittat få guldkorn däremellan men just dessa Northbrooks sitter så sjukt skönt att det får bli såna i fortsättningen. Om någon vet vart de är köpta vill säga :(

Det är Intersports egna märke.

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Hoj
SV650S -05
Jag kör nästan bara D&G då de är jävla sköna men har också några par Björn Borg som är typ lika najs.

Mitt viktigaste "tips" är: Köp _inte_ Frank Dandy trots att de är överlägset snyggast så till vida du inte har könsorgan som en japan ;)

Nä, Frank Dandy har jag ett par av.
Dessa är enbart för Nödlägen när jag antingen missat tvätta på länge, eller när jag vet att dom åker av inom kort igen :ligga

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Jag gillar Salmings Weekday briefs, är så less på boxers som korvar sig upp i ljumskarna när man har lite tajtare jeans.

20477600.jpg

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Hoj
SV650S -05
Jag gillar Salmings Weekday briefs, är så less på boxers som korvar sig upp i ljumskarna när man har lite tajtare jeans.

20477600.jpg

Nja, har bara ägt ett par Salming och det var ungefär samma modell som på bilden. Fick känslan av att dom lätt kröp upp i vecket när man rörde på sig mycket...:arsele

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
På mig sitter de klockrent i alla fall men mitt arsle är kanske tajtare än ditt, haha! :)

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Jag körde alltid förut med frihet,tills en dag när jag såg att åhlens hade rea på Bb 3 för 150 kr köpte dom . tog på mig dom när jag kom hem å insåg att jag har gått runt med pungsvett en sista gång hm vad skönt det är å ha på sig bb

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Fick känslan av att dom lätt kröp upp i vecket när man rörde på sig mycket...:arsele

Fördelen med Dressmans Man Basic är att de sitter kvar och inte korvar sig ens under tightare jeans även om jag sällan har några korvskinn på mig... :fakta

Som jag sa, två dygn senare sitter de fortfarande ordentligt och man slipper skav eller att nötsäcken klibbar mot låren..

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Jag använder bara Armani kallingar dom med brett resor, tycker att dom sitter riktigt bra..
Har några med lite smalare resor också men tycker inte dom är riktigt lika sköna.
Inte för att det är nån större skillnad men iaf..

armani-boxer-briefs-black-11023-10167_medium.jpg

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Dressman har kanonschyssta fillingar!

Brukar gå att hitta rätt schyssta tröjor utan en massa plottriga loggor i något hörn också. Precis min smak.

Edit: Meningsuppbyggnad

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...