Vi bygger bana i Örebro

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Som flera av er redan vet så håller vi på och försöker få till ett banbygge vid flygplatsen strax utanför Örebro. Eftersom vi aldrig kan bli för många som håller på så tänkte jag nu kolla här om det finns nån som känner sig intresserad.

Torsdagen den 31a mars KLOCKAN 18:00 ska vi ha ett möte ute vid banan. De som känner sig sugna på att hjälpa till eller bara höra vad som pågår är hjärtligt välkomna dit. Jag besvarar naturligtvis alla frågor jag kan/vill/får svara på här men det bästa är om ni även dyker upp ute på Täby.

Last edited:

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Power
Klart man kommer!

Hej hopp!
Det här kan bli en mycket intessant bana! Byggd av enusiaster för entusiaster. Viktiga kommungubbar kommer att närvara så är vi ett stort gäng ökar vår trovärdighet. Kom dit för bövelen o drick en kopp svart o visa ert otroliga intresse.
//m

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Lyfter den här tråden lite.
Borde väl finnas fler i trakten som vill åka på en bra bana :va

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Supermoto skrev:
Lyfter den här tråden lite.
Borde väl finnas fler i trakten som vill åka på en bra bana :va

Gäller det en permanent bana, eller är det bara nånting som skall finnas över en helg? vi får ju inte köra motard på gocartbanan här, annars hade det varit intressant att köpa en oreggad hoj.

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Power
permanent förstås

Mattiaz skrev:
Gäller det en permanent bana, eller är det bara nånting som skall finnas över en helg? vi får ju inte köra motard på gocartbanan här, annars hade det varit intressant att köpa en oreggad hoj.

permanent bana som kommer att besiktigas för att till en början få köra licensierad träning och så småningom även SM-tävlingar. riktigt intressant område med STOR potential!
//m

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Damsektionswannabes kan tyvärr inte närvara denna gång, men vi VILL!!! Krockar tyvärr med annat hojmöte den här ggn... :(

Ni kan väl känna supporten från oss i Slöddertälje iaf?!? :krama

Clipside

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
KTM 640 SM -04, KTM 525 SX/SM -03
För mig som hittar dåligt..
Kan nån beskriva vägen för mig hur jag kommer dit ifrån kristinehamn?!
Har för mig att det fanns någon Täby skylt vid en shell mack nån mil före örebro på E18, är jag helt fel ute?!
Inte uppvuxen här och saknar grundläggande lokalgeografi så beskrivning uppskattas..

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Power
Clipside skrev:
För mig som hittar dåligt..
Kan nån beskriva vägen för mig hur jag kommer dit ifrån kristinehamn?!
Har för mig att det fanns någon Täby skylt vid en shell mack nån mil före örebro på E18, är jag helt fel ute?!
Inte uppvuxen här och saknar grundläggande lokalgeografi så beskrivning uppskattas..

helt rätt! följ skyltar från e18 mot örebro flygplats o sen mot motorstadion så hittar du!
//m

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...