Vi med över 1milj SEK i årslön?!

Dark_Messenger

Guest
Tror trådskaparen vill veta vilka som har flis så han/hon kan åka o råna dom! :råna

Kia

Guest
Vaddåå..!! :va

Är det nu, vi underförstått ska fatta att din man tjänar så jävla mycket pengar att DU "tjänar" en miljon om året på att gå hemma.!!??

:näsblod

Och så undrar jag faktiskt en sak till...om du skulle behöva göra en närmare presentation...hur skulle den låta då..!! :3freak

Vet inte om ni missade det men trådskaparen ställde en fråga om vilka som hade över miljonen som årsinkomst och var man bor.

Ni ska inte underförstått fatta nånting. Även om du nu tycks tro det så lever jag inte på min mans pengar. Jag klarar mig själv alldeles utmärkt ekonomiskt. Om min man har en inkomst över miljonen får ni fråga honom om, jag svarar bara för mig själv.

Såg några som undrar vad jag jobbar med...
Min man gav mig möjligheten, stödet och hjälpen att kunna starta eget. Så när jag har tid och lust sysslar jag med det.
Sen är jag dessutom jäkligt duktig på att placera pengar.

En närmare presentation av mig.... :va :va :D varför så intresserad? Tjaa... en trevlig tjej som vågar säga sin åsikt och inte jamsar med den stora massan bara för att slippa kritik. Men alla är ju fria att själva skapa sig en egen uppfattning efter eget huvud, tycke och smak.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Men alla är ju fria att själva skapa sig en egen uppfattning efter eget huvud, tycke och smak.

Ja eller efter vad folk skriver på ett forum t.ex.
Personligen tyckte jag att trådskaparen gjorde bort sig nåt kopiöst när han startade tråden, skulle tippa på att han var full eller försökte med nåt misslyckat försök till ironi.
Men du föll för betet.
Jag skrev ett väldigt ironiskt inlägg tidigare i tråden som handlade ungefär om att trådskaparen antagligen har en av de minsta penisar som galaxen någonsin skådat, han var således tvungen att skapa en tråd av den troliga anledningen att vilja hävda sig på något sätt.
Frågan är vad som saknas hos dig, varför du kände dig tvungen att hävda dig?
A-kupa?

Last edited:

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Haha är du säker på de?

Hahahha fy fan vad avis du är.. :D Skaffa ett eget jobb istället så kanske då kan få lite pengar du med..

Klart man skulle vilja dra in en mille om året, men även om jag så gjorde så skulle jag inte skryta med det på ett forum. Det är ju inte ens direkt nån summa att skryta om.
Folk som skryter om pengar är fan det absolut lägsta vardagsavskum som finns i min mening. Har inget med avundsjuka att göra, jag har så jag klarar mig ;)

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Om jag har en miljon i årslön så skulle inte jag berätta det för någon, förutom min hund...Han är den enda som skulle få reda på de :D

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Klart man skulle vilja dra in en mille om året, men även om jag så gjorde så skulle jag inte skryta med det på ett forum. Det är ju inte ens direkt nån summa att skryta om.
Folk som skryter om pengar är fan det absolut lägsta vardagsavskum som finns i min mening. Har inget med avundsjuka att göra, jag har så jag klarar mig ;)

Att skriva och fråga ifall någon har a-kupa för att dom tjänar pengar? Jag tycker iallefall att det låter som du är avis!? :va Men du kanske bara gillar bröst vad vet jag. :tuttar

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Att skriva och fråga ifall någon har a-kupa för att dom tjänar pengar? Jag tycker iallefall att det låter som du är avis!? :va Men du kanske bara gillar bröst vad vet jag. :tuttar

Nej jag frågade om hon hade a-kupa eftersom hon var tvungen att berätta på ett forum på internetet att hon tjänade en miljon om året. Det är skillnad. Jag skiter väl i hennes pengar :)
Jag vill bara veta varför hon känner sig manad att berätta det för oss andra?

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Nej jag frågade om hon hade a-kupa eftersom hon var tvungen att berätta på ett forum på internetet att hon tjänade en miljon om året. Det är skillnad. Jag skiter väl i hennes pengar :)

Jaha du tänker såååååå.. då är jag med.. :glömdet

Ludenben

Med lem
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
zx9r -99

"Ät gul snö.....det kan vara bärs!" = :rofl :rofl Sjukt kul!

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Jag har inga pengar, jag är hårdrockare :rock

Tatuerad? Eller vänta nu, Tjöping....då har du ju garanterat nån gammal dassig indianfjäder som Stanley i Kumla kletat dit, som har halkat ut på triceps eftersom du gjorde den -89 :hihi

D-Kay

Kommer och går
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
KTM 690 SMC R
Årets töntigaste tråd?

Jag tjänar inte så värst mycket pengar, bor ju hemma och går på gymnasiet. Vad mina föräldrar tjänar därimot är en annan femma, dock så kommer jag inte gå in på hur mycket det är.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Årets töntigaste tråd?

Jag tjänar inte så värst mycket pengar, bor ju hemma och går på gymnasiet. Vad mina föräldrar tjänar därimot är en annan femma, dock så kommer jag inte gå in på hur mycket det är.
Min morbrors kusins kompis tjänar massa, men tänker inte berätta hur mycket för då kommer Kia springandes.:drool

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA