Biltmore
Blood Group: Red
Catfight!!!!!
Jag är rätt argsint av naturen. Mitt stora problem är att jag inte tål korkade människor. Jag får eksem.
Vaddåå..!!
Är det nu, vi underförstått ska fatta att din man tjänar så jävla mycket pengar att DU "tjänar" en miljon om året på att gå hemma.!!??
Och så undrar jag faktiskt en sak till...om du skulle behöva göra en närmare presentation...hur skulle den låta då..!!
Men alla är ju fria att själva skapa sig en egen uppfattning efter eget huvud, tycke och smak.
Hellre rik och frisk en sjuk och fattig
t
Frågan är vad som saknas hos dig, varför du kände dig tvungen att hävda dig?
A-kupa?
Haha är du säker på de?
Hahahha fy fan vad avis du är.. Skaffa ett eget jobb istället så kanske då kan få lite pengar du med..
Klart man skulle vilja dra in en mille om året, men även om jag så gjorde så skulle jag inte skryta med det på ett forum. Det är ju inte ens direkt nån summa att skryta om.
Folk som skryter om pengar är fan det absolut lägsta vardagsavskum som finns i min mening. Har inget med avundsjuka att göra, jag har så jag klarar mig
Och så undrar jag faktiskt en sak till...om du skulle behöva göra en närmare presentation...hur skulle den låta då..!!
Att skriva och fråga ifall någon har a-kupa för att dom tjänar pengar? Jag tycker iallefall att det låter som du är avis!? Men du kanske bara gillar bröst vad vet jag.
Nej jag frågade om hon hade a-kupa eftersom hon var tvungen att berätta på ett forum på internetet att hon tjänade en miljon om året. Det är skillnad. Jag skiter väl i hennes pengar
Jag vill bara veta varför hon känner sig manad att berätta det för oss andra?
Jaha du tänker såååååå.. då är jag med..
Nej jag frågade om hon hade a-kupa eftersom hon var tvungen att berätta på ett forum på internetet att hon tjänade en miljon om året. Det är skillnad. Jag skiter väl i hennes pengar
Jag vill bara veta varför hon känner sig manad att berätta det för oss andra?
Dreggel och Mögel...vi skulle fan kunna bli ett bra team. Låter som nåt helt ok barnprogram haha
Frågan är vad som saknas hos dig, varför du kände dig tvungen att hävda dig?
A-kupa?
Jag har inga pengar, jag är hårdrockare
Min morbrors kusins kompis tjänar massa, men tänker inte berätta hur mycket för då kommer Kia springandes.Årets töntigaste tråd?
Jag tjänar inte så värst mycket pengar, bor ju hemma och går på gymnasiet. Vad mina föräldrar tjänar därimot är en annan femma, dock så kommer jag inte gå in på hur mycket det är.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|