Vi med för mycket fritid

Henken

Guest
Japp, nu sitter man här andra dagen som student. Har lektioner i 2 timmar 3 ggr/veckan & eftersom man inte kommit igång med något än ( & är sjuk) så har jag fan inget att göra!

Tips på aktivitet tack...Självbefläckelse bli snabbt långtråkigt :brynad

Henken

Guest
Det här är det närmaste jag kan komma med all utrustning & mc-kort..minus hoj.

Last edited:

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Henken skrev:
Japp, nu sitter man här andra dagen som student. Har lektioner i 2 timmar 3 ggr/veckan & eftersom man inte kommit igång med något än ( & är sjuk) så har jag fan inget att göra!

Ett tips för att snabbt bli av med fritiden är att läsa 1,5-fart eller mer :crash

...men då ska det va riktigt intressanta kurser, för annars orkar man inte

Henken

Guest
På plussidan ang mycket fritid så kan jag iaf säga att lägenheten blir fin...mycket plocka, fixa & annat gay.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Henken skrev:

Känner igen känslan... Ketchupeffekten även kallad! Ingenting, ingenting, ingenting, ALLT!!
Det värsta är att min instutition inte riktigt har besämt vilken kurslitt. vi ska läsa, så jag vet inte var jag ska börja...
Bli inte förvånade eller upprörda nu... Jag går på Lärarhögskolan, och man ska inte kräva för mycket av de stackars administrativa mupparna som sitter där... Det är ju bara deras jobb att fixa så att allt funkar :finger

Vad göra då?!

*Sitta och surfa SH.com och lägga en massa lååånga inlägg som man vet, inte kommer läsas utav speciellt många i vicket fall.

*Ta sig tid att dra iväg och snacka med folk som man vanligtvis inte har tid att prata med annat än i tel eller msn. (ja, de kanske jobbar, men SO?! De har väll rast nån gång?!)

*Göra sånna där tråkiga vuxengrejjer som man inte har tid med sen. Städa, tvätta, damma (Snart ser jag dansande disneymöss). Baka kanske?! :eek:

*Dumburken skickar säkert kvalitativ underhållning mitt på dagarna! :rolleyes:

*Självbefläckelse är inte sååå dumt ändå, men det är roligar om man är två! :D

/Fröken Student

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Annars kan plugga heltid och jobba heltid samtidigt!
Det är spännande och man hinner inte med att ha tråkigt!

Henken

Guest
Re: Re: Vi med för mycket fritid

watson skrev:

*Självbefläckelse är inte sååå dumt ändå, men det är roligar om man är två! :D

/Fröken Student

Då är det inte längre självbefläckelse utan omoralskit :fakta
Eller omoraliskt som jag tänkte skriva egentligen.

Edit: Skrämmande så mycket man kan hitta på istället för att läsa det man ska läsa.

Last edited:

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda
Jag sitter i ungefär samma sits, har ledigt ca två dagar i veckan, de tre andra i skolan. Mina tips på tidsdödande.....

*Sov lääänge

*Åk hoj(om du har tillgång till en :D )

*Titta på ordjakten

*Spela CS

*Häng på sporthoj

*Fiska

*Busring

:tummenupp

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
goodfella skrev:
Jag sitter i ungefär samma sits, har ledigt ca två dagar i veckan, de tre andra i skolan. Mina tips på tidsdödande.....

*Sov lääänge

*Titta på ordjakten

*Spela CS

*Häng på sporthoj

*Fiska

*Busring

Woohoo! Jag är inte ensam! Jag är ledig tisdagar och torsdagar. :D Väldigt obehagligt. ;)

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Är du säker på att du verkligen är ledig? Watson verkar känna igen denna situation. Saken är den är du nog egentligen inte har tid. Om man ska hänga med i läsningen av kurslitteraturen är det bästa att börja NU. Tro mig. Jag har också tyckt att det har varit gott att vara ledig och nu sitter jag här utan examen, fastän jag gått hela min utbildning. Gör inget av allt det där folk föreslagit. Du ska PLUGGA!

Henken

Guest
goodfella skrev:

*Sov lääänge

*Titta på ordjakten

*Spela CS

*Häng på sporthoj

*Fiska

*Busring

Busring blir dyrt med mobiltelefon :D
Ordjakten hatar jag, ser inge tv på dagarna enbart för att allt e kasst. Sola lite har jag hunnit med idag..& tränat, och läst.

Henken

Guest
Macho Woman skrev:
Är du säker på att du verkligen är ledig? Watson verkar känna igen denna situation. Saken är den är du nog egentligen inte har tid. Om man ska hänga med i läsningen av kurslitteraturen är det bästa att börja NU. Tro mig. Jag har också tyckt att det har varit gott att vara ledig och nu sitter jag här utan examen, fastän jag gått hela min utbildning. Gör inget av allt det där folk föreslagit. Du ska PLUGGA!

Jorå, jag har börjat läsa en del också. Men den här meningen fick mig lite :confused:
"Validititeten i de olika paradigmen kan evalueras, trots att de är inkommensurabla..."

Jag är intresseintelligent, dvs är det intressant så lär jag mig det så jag tror inte att det är nån större fara iochmed att jag läser..oxå, inte bara fritid alså.

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda
Henken skrev:
Busring blir dyrt med mobiltelefon :D
Ordjakten hatar jag, ser inge tv på dagarna enbart för att allt e kasst. Sola lite har jag hunnit med idag..& tränat, och läst.

Skaffa Comhem-box med piratkort till TV:n, då löser sig allt.

Jag hade tänkt att ge mig ut å springa lite så kunde man ju få bra kondition på kuppen men nu har jag börjat lira innebandy igen så det känns överflödigt med joggingturer. Man ska inte ta ut sig för mycket.
Jag har även börjat läsa gamla nummer av Teknikens värld :tummenupp

Hoppsan! Nu börjar simpsons.... :3freak

Henken

Guest
goodfella skrev:
Skaffa Comhem-box med piratkort till TV:n, då löser sig allt.

Jag hade tänkt att ge mig ut å springa lite så kunde man ju få bra kondition på kuppen men nu har jag börjat lira innebandy igen så det känns överflödigt med joggingturer. Man ska inte ta ut sig för mycket.
Jag har även börjat läsa gamla nummer av Teknikens värld :tummenupp

Hoppsan! Nu börjar simpsons.... :3freak

*DOH*

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...