Henken skrev:
Japp, nu sitter man här andra dagen som student. Har lektioner i 2 timmar 3 ggr/veckan & eftersom man inte kommit igång med något än ( & är sjuk) så har jag fan inget att göra!
Tips på aktivitet tack...Självbefläckelse bli snabbt långtråkigt
Känner igen känslan... Ketchupeffekten även kallad! Ingenting, ingenting, ingenting, ALLT!!
Det värsta är att min instutition inte riktigt har besämt vilken kurslitt. vi ska läsa, så jag vet inte var jag ska börja...
Bli inte förvånade eller upprörda nu... Jag går på Lärarhögskolan, och man ska inte kräva för mycket av de stackars administrativa mupparna som sitter där... Det är ju bara deras jobb att fixa så att allt funkar
Vad göra då?!
*Sitta och surfa SH.com och lägga en massa lååånga inlägg som man vet, inte kommer läsas utav speciellt många i vicket fall.
*Ta sig tid att dra iväg och snacka med folk som man vanligtvis inte har tid att prata med annat än i tel eller msn. (ja, de kanske jobbar, men SO?! De har väll rast nån gång?!)
*Göra sånna där tråkiga vuxengrejjer som man inte har tid med sen. Städa, tvätta, damma (Snart ser jag dansande disneymöss). Baka kanske?!
*Dumburken skickar säkert kvalitativ underhållning mitt på dagarna!
*Självbefläckelse är inte sååå dumt ändå, men det är roligar om man är två!
/Fröken Student