Rasorblade
Ny medlem
Vi satt på samma ställe hela tiden......chikanen Såg er stå vid räcket..Fabbe skrev:2484535hur länge var du där? såg inte så mkt av dig under dagen..
Vi satt på samma ställe hela tiden......chikanen Såg er stå vid räcket..Fabbe skrev:2484535hur länge var du där? såg inte så mkt av dig under dagen..
Rasorblade skrev:2484542Vi satt på samma ställe hela tiden......chikanen Såg er stå vid räcket..
sirSmokealot skrev:2484456Låter fett med bra!
Det är samma tid som förra gången.
Jag tror att vi borde vara där runt 16.00
Då kan vi vara ganska säkra på att vi kommer med!
Tänk på att det måste vara ett släp där det finns plats för 2 hojar.
Spikar vi det nu eller?? Så jag kan sluta oroa mig för hur jag komemr ner dit??
sirSmokealot skrev:2484868Varför frågade du inte om jag ville hänga med för??? eller du var där med dina riktiga kompisar
Rasorblade skrev:2484932Vi drog sent som faan ...familjen å jag.....så det vara bara en impulsgrej.
Du skulle väl ut å köra idag eller.
Rasorblade skrev:2484932Vi drog sent som faan ...familjen å jag.....så det vara bara en impulsgrej.
Du skulle väl ut å köra idag eller.
sirSmokealot skrev:2485045nää... jag skulle byta luftfilter och tändstift idag, men min "kompis" valde att låta bli att hjälpa mig...
sirSmokealot skrev:2485045nää... jag skulle byta luftfilter och tändstift idag, men min "kompis" valde att låta bli att hjälpa mig...
Robertzon skrev:2485089kan du inte göra det själv
bara å ringa ifall du behöver hjälp
Hsb-Chrille skrev:2485083Haha så jävla ägd, se till att fixa dedär till på onsdag och läs ditt PM!
Robertzon skrev:2484929ok då måste vi åka typ 15 ifrån stan eller??... hämta släpet på tisda kanske? ska höra med en kompis ifall jag kan få låna deras släp, så kanse vi slipper hyra...
sirSmokealot skrev:2485122Jag bara dissar RaZor lite
Jag kan behöva hjälp med ventiljustering innan onsdag...
Kan du hjälpa mig? Jag har aldrig gjort det... har ingen aning vart jag ska börja hehe
Jaa... kolla upp hur vi gör med släpet.
Kostar det bara 40/dag??? det låter lite väl billigt... eller
Robertzon skrev:2485157OKok, har alldrig rört ventilerna på en ktm... har dock ställt mina typ 5 ggr nnu å de e bus enkelt ifall de e samma...
har för mig att de bara kostade så lite.. men få kolla upp mera imorn-....
Robertzon skrev:2485157OKok, har alldrig rört ventilerna på en ktm... har dock ställt mina typ 5 ggr nnu å de e bus enkelt ifall de e samma...
har för mig att de bara kostade så lite.. men få kolla upp mera imorn-....
Hsb-Chrille skrev:2485179Ta nu och hjälp din handlingsförlamade vän
sirSmokealot skrev:2485205Det ska vara samma som på husa... har jag för mig att de flesta säger...
pallar du hjälpa mig imorgon eller på tisdag??
mmm... eller nja du har ju inte helt fel där... tyvärr
Robertzon skrev:2485296visst kan jag hjälpa dig imorn eller på tisdag... vart ska vi göra det?
sirSmokealot skrev:2485364Har du garage så gör vi det hos dig... jag har inte garage, men jag har innomhusparkering.
Kan det bli oljespill eller sån sånt när man gör det??
Robertzon skrev:2485653vi gör la det hos dig då eftersom den skulle vara kall...
kan la bli lite men det e ju bara å torka upp
sirSmokealot skrev:2485654gamlingarna kan bli lite kinkiga om det blir olja på golvet...
Robertzon skrev:2485655vi tar lite T-Röd då så är det borta!! kan ta med mig det
sirSmokealot skrev:2485657ska du köra bil eller??
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |