Hsb-Chrille
Blå-Gult regerar
sirSmokealot skrev:2503105Du är uppmärksam du hehe
Det kommer bli en Husa till våren ... en 06a
Ska du dra ut alfan på knutstorps motardslinga till helgen då eller?
sirSmokealot skrev:2503105Du är uppmärksam du hehe
Det kommer bli en Husa till våren ... en 06a
sirSmokealot skrev:2502800
Jag har alltid sagt att 06an ser mindre ut...
Hur är det med serviceintervallerna på 05 Vs 06??
Några andra skillnader man ska tänka på???
Hur mycket gav du för din hoj förresten???
Robertzon skrev:2503373ingen skildnad på serviceintervallerna....
jag gav 75 000 för min, köpte den i våras sprillans ny från fastbike.
sirSmokealot skrev:2504052Jag ska göra samma sak som du. Ska spara nu i vinter, och slå till med en fet 06a med acra helsystem (som Plåtis har)
OCH den ska bli orange hehe
Robertzon skrev:2504066oki det låter ju fint!, du missar ju knutan nu! e inte du anmäld å klar?
sirSmokealot skrev:2504068jo... är ju det..
vill du så kan du få åka istället för mig.
Jag kan maila till Leif och ändra namnet till ditt namn....
Robertzon skrev:2504073det e nu i helgen eller? hur skulle du kommit ner då?
sirSmokealot skrev:2504086det är nu i helgen. Jag skulle ha åkt med lilltryne och stortryne.
Hör med dem!
OT: vet du vad en lackbehandling på DITEC kostar???? Lyckas faan inte hitta det på deras sida...
wheelie82 skrev:2504362YES! Total lycka! Husa FS650 04 hemma nu, 45h och inte en repa! (tills jag provkörde den i skogen=avbrutet bromshandtag och krokigt styre) Försökte hänga på lillebror, han körde sin kina-fiddy.
Förresten, vilken jävla best till cykel! Rå kraft! 644kubik + keihin FCR rockar!
Jadå lite svullet knä o mindre lårkaka bara.Rasorblade skrev:2504566ajdå.....men det gick bra med kroppen?!
Låter bra...då får du hänga med på ngn åkning oxåwheelie82 skrev:2505211Jadå lite svullet knä o mindre lårkaka bara.
Rasorblade skrev:2505278Låter bra...då får du hänga med på ngn åkning oxå
Blir den ihopsatt så finns det som sagt plats på vårt släp och plats i bilen. Dock sitter det en vovve i bakluckan, så du bör inte vara allergisk.Robertzon skrev:2504096ok ok tror inte attt min hoj e ihopsatt till helgen....
lilltryne skrev:2505804Blir den ihopsatt så finns det som sagt plats på vårt släp och plats i bilen. Dock sitter det en vovve i bakluckan, så du bör inte vara allergisk.
doro skrev:2506119jahop. då var man på superbike idag, och mitt bland alla cycklar som är till salu så hittar man en svart 660 med bland annat en döskalle elelr något annat konstigt vitt sträck. tyckte det stod något i klass med vurperblade på den också!
doro skrev:2507897Någon som är med på lite lek idag???? var nästan en vecka sedan man var ute och lekte nu....... skriv tid och plats och jag är där!
Rasorblade skrev:2507941en vecka.... en annan har ju inte suttit på hoj sedan den 14 september
Robertzon skrev:2505960vad snällt.. hoppas att den e ihopsatt då... ska plocka ner motorn imorn... är inte allergisk
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|