lilltryne skrev:Ja o stortryne tänkte åka, men vi har inga motarder... O vi har precis fått körkort så vi kör inte så snabbt, inte ja iallfall... kanske sinkar ner er för mycket? Var har ni tänkt o åka?
henq skrev:Smack & farbron: Kalaskörning idag
Lite foton vid polishelikoptern hade fulländat dagen
Långa farbron skrev:Japp det hade varit något att visa barn-barnen,tur att dom inte han ta oss.
Hmm, verkar som vi missade någe. Ja o stortryne såg era ryggar försvinna när vi fick rött vid heden... jaja, nästa gång kanske vi pallar o hänga på 3 rödljus!Långa farbron skrev:Japp det hade varit något att visa barn-barnen,tur att dom inte han ta oss.
lilltryne skrev:Hmm, verkar som vi missade någe. Ja o stortryne såg era ryggar försvinna när vi fick rött vid heden... jaja, nästa gång kanske vi pallar o hänga på 3 rödljus!
Tsss! Mitt fina monster ska inte beblanda sig med sånna där !Stortryne skrev:Vi fär väl köra med guldvingarna i stället, å se om vi lyckas hänga på där...
Satan att jag missade det, var inärheten dessutom på min premiärtur då kopplingen vart dum i 2 månader. Nån mer körning idag så kan väl nån kasta ett sms eller ringa då jag drar ut nu på lite lek. 0733 989 325 isåfallhenq skrev:Smack & farbron: Kalaskörning idag
Lite foton vid polishelikoptern hade fulländat dagen
lilltryne skrev:Hmm, verkar som vi missade någe. Ja o stortryne såg era ryggar försvinna när vi fick rött vid heden... jaja, nästa gång kanske vi pallar o hänga på 3 rödljus!
Skrutten skrev:Rödljus är ju lite jobbiga, men ni får inte ge upp.. Det brukar vara ett bestämt första stopp precis utanför stan just för att kunna samla ihop alla igen. Biltema, om man åker åt Säve-hållet och ovanför Kallebäcksbacken om man åker mot Landvettersjön.
ok! Gott! Då måste man bara vet åt vilket håll färden går...Skrutten skrev:Rödljus är ju lite jobbiga, men ni får inte ge upp.. Det brukar vara ett bestämt första stopp precis utanför stan just för att kunna samla ihop alla igen. Biltema, om man åker åt Säve-hållet och ovanför Kallebäcksbacken om man åker mot Landvettersjön.
Coola Ola skrev:Det är det ingen som har berättat för mig
lilltryne skrev:ok! Gott! Då måste man bara vet åt vilket håll färden går...
Såklart, men när var hur? Kan dock tänka mig att du redan e ute å brännerLånga farbron skrev:Åka sej motard i eftemiddag ?
Duke Gollum skrev:Såklart, men när var hur? Kan dock tänka mig att du redan e ute å bränner
Härligt, råkade ut för liknande symtom själv, men ring mig på 0733 989 325 om du ska ut så ska posermotarden leva igenLånga farbron skrev:Nej då jag har precise återhämtat mig ifrån en bakfylla orsakad av polsk vodka.
Duke Gollum skrev:Härligt, råkade ut för liknande symtom själv, men ring mig på 0733 989 325 om du ska ut så ska posermotarden leva igen
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|