Bombis skrev:2067233Vet inte hur det ser ut i Göteborg men i Mölndal pissregnar det. Hoppas det blir bättre tills 17.00 annars hoppar jag över det.
Samma här, regnar det då blir det till att supa sig aspackad istället
Bombis skrev:2067233Vet inte hur det ser ut i Göteborg men i Mölndal pissregnar det. Hoppas det blir bättre tills 17.00 annars hoppar jag över det.
En till som har en Honda,,ja ja ja ja ja... Vi får se hur vädret blir imorgon..OK...xrgbg skrev:2057811Nybliven hojägare här.. skulle vara kul med en sväng i helgen
Långa farbron skrev:2067375Solen börjar titta igenom igen
xrgbg skrev:2067413jippi, ser bra ut.. hoppas det håller i sig
kl 17 GP idag !!
Thunder skrev:2067459Jag är påväg.
Vi får hoppas att vädret håller i sig. en fråga till dig skall hjälpa en här med att komma i gång på denna sidan vet du hur man kommer i gång o skriver privata medelanden..har glömt det nu..om det är någon speciell inställning..xrgbg skrev:2067413jippi, ser bra ut.. hoppas det håller i sig
kl 17 GP idag !!
catmamman skrev:2069070Vi får hoppas att vädret håller i sig. en fråga till dig skall hjälpa en här med att komma i gång på denna sidan vet du hur man kommer i gång o skriver privata medelanden..har glömt det nu..om det är någon speciell inställning..
Långa farbron skrev:2062056Dessutom ooouilar dom på 5:an
i_fieL_good skrev:2071044Igår blev det en KTM 625 -05, men inte faan ooouilar den ens på ettan, för den är strypt...
Hur plockar man strypningen? Jag har inte tummen mitt i handen, men den sitter definitivt inte på rätt ställe heller.
Långa farbron skrev:2071049Du borde fått med en påse med lite munstycken och en nål osv,som man skall byta (ev sitter det ett trottelstopp också)
Det sitter ett gnistgaller i avgasröret som skall bort också.
Bort med luftburkslocket.
Slå en sökning på "avstrypning Lc4" så får du lite mer fakta om jag mins fel.
Långa farbron skrev:2071049Du borde fått med en påse med lite munstycken och en nål osv,som man skall byta (ev sitter det ett trottelstopp också)
Det sitter ett gnistgaller i avgasröret som skall bort också.
Bort med luftburkslocket.
Slå en sökning på "avstrypning Lc4" så får du lite mer fakta om jag mins fel.
SmacK skrev:2071145Nån som ska ut å köra?
xrgbg skrev:2072152Ser ut å bli bra väder imon
Åka en tur imon eftermiddag?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!