Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

_jezus_

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2007
Hoj
Kawasaki kxf450
Haha, han får regga sig här så han kan börja försvara sig mot mina påhopp :D
:yoparty

jag är reggad här...hahaha..
de va helvete vad kawan ser långsam ut..den står ju nästan still!:arsele
jag snackade me kolle här nu och vi kommer att åka ut imon o fläska! bygga en ny bana o köra så mycke vi bara orkar! vilka är på imon?

mvh jezus:yoparty

Sam81

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
KTM 625
Fuck!!! körde hem från arendal nu ikväll då den börjar låta lite väl mkt om motorn... skramlar o slår en del mer änvanligt men går ganska rent... kan det vara ventilerna som behöver ställas lr?

Bauen

72# Sladdar över allt med noll koll
Gick med
27 Jan 2006
Hoj
(Förra Ex:et R-1:a) Nu: Honda xr-650..
Lite bilder,,,he he,, En liten mini-skylt,,,å,,när sam81 övar bakhjul.........:yoparty

Last edited by a moderator:

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
:yoparty

jag är reggad här...hahaha..
de va helvete vad kawan ser långsam ut..den står ju nästan still!:arsele
jag snackade me kolle här nu och vi kommer att åka ut imon o fläska! bygga en ny bana o köra så mycke vi bara orkar! vilka är på imon?

mvh jezus:yoparty

får se om jag får ihop hojjen måste laga lite saker:huvet ., när är ni där? är det aldrig några blå grabbar där?, för det har väll blivigt en del körning där de sista?

Who'sYourDaddy

Prepare for awesomeness
Gick med
14 Apr 2004
Hoj
KTM 560 SMR-07

vaffan när drog ni igår? (söndag). jag va där med några kompisar på kvällen där. hör av er när ni drar ner nästa ggn så kommer vi om det är ok:)

Vi hade en heldag i söndags, var där från 11 till runt 19 tror jag. Klart ni ska komma dit, vi är där imorgon eftermiddag/kväll.

Edit: Idag blir det ju, tisdag

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Kommer bli körning tisdag, vi tänkte nog börja strax efter lunch och träna grus på vikans med halkdäcken för att sen ta arendal runt 5 då alla förhoppningsvis slutat jobba där.
Ang örebro så räcker det att åka typ 13 snåret, då hinner vi både äta och komma i tid.
då blir det körning ikväll?eller ska man säga imon kväll :gnissla semester tider.
vilken tid? 18`?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Vi hade en heldag i söndags, var där från 11 till runt 19 tror jag. Klart ni ska komma dit, vi är där imorgon eftermiddag/kväll.

Edit: Idag blir det ju, tisdag

ska se om jag kan låna brorsans moppe imån igen så jag kan komma dit iaf^^ min hoj rasa igår (söndags) nämligen..... men får nog med mej polaren på sin qvarna motard.

vart tränar ni grus? inne på "crossbanan" aka grushögen där dom har lagt stenbumlingar runt för fåglarnas skull?

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
Kommer bli körning tisdag, vi tänkte nog börja strax efter lunch och träna grus på vikans med halkdäcken för att sen ta arendal runt 5 då alla förhoppningsvis slutat jobba där.
Ang örebro så räcker det att åka typ 13 snåret, då hinner vi både äta och komma i tid.

ok,. ska fixa hojjen tills dess då. vi syns vid 5

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Vart är det ni kör? Ni kan inte länka till en karta på hitta? Är sugen på o sticka ut o va mä ida.

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Jopp vi kör i grusgropen vid det stenförsedda grusberget, finns även med längst till vänster på Stefans länk på hitta.se.
Men Robertzon då, inte tror du väl att det skulle regna i detta landet eller? Kommer vara strålande väder på parkeringen hela dagen, de svarta molnen utanför tror jag inte har nåt samband så nu går jag snart och lastar hojen.
Här ska åkas:yoparty

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jopp vi kör i grusgropen vid det stenförsedda grusberget, finns även med längst till vänster på Stefans länk på hitta.se.
Men Robertzon då, inte tror du väl att det skulle regna i detta landet eller? Kommer vara strålande väder på parkeringen hela dagen, de svarta molnen utanför tror jag inte har nåt samband så nu går jag snart och lastar hojen.
Här ska åkas:yoparty

Vägarna är torra här ute i arendal och på parkeringen stod det bara 4 bilar när jag drog iväg på lunchen.

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...