Calle^^ skrev:2085999Tror de va er ja såg på avenyn idag vid halv 6.. Stog vid condeco å dregla när ni åkte uppåt mot gp
Man kan ju skymta mig på första bilden. En katt bland hermeliner. Jäkligt synd att alla hade åkt när jag kom tillbaka från min tankning. Ville ju inte skämma ut mig förmycket så jag provade lite bakslang (typ en meter) på egen hand bortanför tappen ute vid arkaden.Fosgate skrev:2086352Tack för idag. Ja i morron 13 00 / GP, är bokat!
Här kommer några av mina bilder..
Poppler skrev:2086380Man kan ju skymta mig på första bilden. En katt bland hermeliner. Jäkligt synd att alla hade åkt när jag kom tillbaka från min tankning. Ville ju inte skämma ut mig förmycket så jag provade lite bakslang (typ en meter) på egen hand bortanför tappen ute vid arkaden.
Det är luuugnt. Var ju inte erat fel. Tack för hjälpen med växellådan som faktiskt funkade kanon resten av dagen. Var nog bara i huvudet som felet satt.Långa farbron skrev:2086436Öva med oss istället så kan du få lite tips,tyvärr dök det upp lite folk ifrån hamnen som såg lite sura ut och pratade telefon så vi drog innan det kom någon ev polis,sorry.
Fosgate skrev:2086352Tack för idag. Ja i morron 13 00 / GP, är bokat!
Jag kommer till GP 13:00, skall bara dreva om hojjen. Sitter lite väl fel drev när man får hojjen. Körd i 2 timmar nu..
Vi ses...
Plåtslagarn skrev:2087544Det var inte så många som dök upp till 13.00 idag, men 4 tappra muttarder tog en sväng innan hockeyn iaf.... Tack för turen!
Tog tom 2 frusna bilder!
/Henrik
Spidermoto skrev:2087585
Nu skall hojjen plockas ner o servas,
Ajdå?!Marulc skrev:2096687Fan vad avundsjuk jag blir på er!
Hojen står med spricka i toppen på superbike.
Två veckors väntan nu och den blir fan aldrig klar...
Vill ut och köra igen
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari