Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
0-90km/h är den grymm Sen avtar accet och den börjar varva som ett as
Till nästa säsong får jag nog fan ta o strypa av den
Eller kanske sätta på orginaldrevningen igen
0-90km/h är den grymm Sen avtar accet och den börjar varva som ett as
Till nästa säsong får jag nog fan ta o strypa av den
Eller en DRZ400
0-90km/h är den grymm Sen avtar accet och den börjar varva som ett as
Till nästa säsong får jag nog fan ta o strypa av den
0-90km/h är den grymm Sen avtar accet och den börjar varva som ett as
Till nästa säsong får jag nog fan ta o strypa av den
ang avstrypning. jag får nog fan spara detta inlägget. du lär förneka det till våren när det väl kommer till krita
En Dr-z400sm/s har tyvärr bara ca 35bhp ostrypt/ombestyckad(=öppnad luftburk) med orginal förgasaren och öppet system!
Det lär väl knappast bli samma skillnad som när jag stryper av min
nej men det kommer ju inte ske förän 2053 så det gör väl inget
Strypt eller inte så är den trött
Ja! typ 30kugg bak så blir det värsta dödsmaskinen ha ha näh aldrig i livet , ska inte konvertera tillbaka den till touring moppe.Eller kanske sätta på orginaldrevningen igen
HAha okej då vet jag lite mer...
jag håller med lite för långt tycker nog jag med... får spana vidare!
hopplöst att bestämma sig vad man ska ha
husa 650 klart bäst är inte så mycket problem som alla ktm åkare förespråkar, men tycker man det är jobbigt att byta olja så är det ktm 625 som gäller men den är tung och tröttt om man jämför med husan!
du som kör r1 i vanliga fall kommer ju somna på en 450
jag håller med lite för långt tycker nog jag med... får spana vidare!
Jag o zarrell pratade ev. om att dra ut o köra imon.
Den toppar ju 135 men det är på varvstoppet, ska man köra långt får man ligga i 90-100 vilket är ett helvete
jag hakar nog gärna på lite... om ni inte skall ut å åka långtur.
mer än min gör de....100 på varvet
då kör vi imon då, hoppas vi kan bli ett par st. får bli till att ta d lungt me drickat ikv då
Ja ingen fjortiscider för dig
skit i bakhjul nu när det e blött å häng med på en hal skogs tur istället
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |