Krilllan
Ny medlem
Kollat lite på Team 10, låg runt 800 riksdaler. Hittade annars ett par barkbuster i garaget med alu-skena och hela kittet, får nog bli till att lacka dem
Men tack för tipsen
Men tack för tipsen
Självklart passade inte dem jag hade Styret var för tjockt. Dem är av märket ego, och jag har sett dem sitta på Husaberg-hojar. Är det moppestyren på dem hojarna, eller Tror ju knappast det.
Kanske dock går att lösa med lite längre skruvar
Btw, är det inte sommar snart
Lika bra du köper knotterdäck till hojen så kan du köra nu med ju
Självklart passade inte dem jag hade Styret var för tjockt. Dem är av märket ego, och jag har sett dem sitta på Husaberg-hojar. Är det moppestyren på dem hojarna, eller Tror ju knappast det.
Kanske dock går att lösa med lite längre skruvar
Btw, är det inte sommar snart
man brukar få med fästen för fatbar styre oxå.
iaf till team 10
Hmm, finns sådana att köpa löst tro?
Google here i come.
ingen aning. försök hitta nån som slängt på sina team 10 på ett vanligt 22mm styre.
hur tätt är det mellan skruvarna på dina? de går inte å slipa upp?
Vet inte det exakta måttet, men för litet är det. Och slipa upp blir väldigt bökigt. Får åka till cross&endurocompaniet imorgon och checka.
Hittade dock detta, precis dem produkterna jag sökte http://www.barkbusters.net/products/mounting-kits.html
men som vanligt står det inget pris
förmodligen svindyrt
Vill minnas att jag fick köpa det löst när det begav sig (när jag köpte handtagsskydden)... 299 riksdaler
När jag ändå är igång och skriver, ni som har fälgstripes på era hojar, vart köpte ni dem? Nått ställe med schyssta priser ni kan rekomondera?
Jag köpte mina stripes på bil-tema,, för (29:- för 1 ,, 10-pack) billigt,,, he he
Kört ca 15 bandagar med sporthojen, kul? Ja det roligaste jag kan tänka mig på hoj!
Har även en Husa i garaget som går på gata, men har aldrig varit på bana med motard.
Ni som kört både sporthoj och motard på bana - ger det motsvarande upplevelser?
Olika för eller nackdelar ni ser?
Roligast?
Är riktigt lockad av möjligheten att köra på Team 13 då jag bor 10 min därifrån.
Kör ni med sportstövlar eller motard/crosstövlar på bana?
Tänker på slitaget om sportstövlar slit ut med en gång?
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari