Sämsgård
Hej hej
Fan, ska man bygga om hojen till motard igen nu då den blivit cross?
Blir ju ingen gatmotard innan jag har jobb igen så man får väl harva runt ett år till nu
kitta om den så kör vi på arendalraceway på lörda
Fan, ska man bygga om hojen till motard igen nu då den blivit cross?
Blir ju ingen gatmotard innan jag har jobb igen så man får väl harva runt ett år till nu
konbana låter fett najs. gärna lite sladdträning i början oxå, och någon som lär mig hur fan man gör
ska vi träffas 11 i arendal?
konbana låter fett najs. gärna lite sladdträning i början oxå, och någon som lär mig hur fan man gör
ska vi träffas 11 i arendal?
11 i Arendal känns väl lite sådär, hellre 11 i stan så det blir lite stadskörning med.
11 i Arendal känns väl lite sådär, hellre 11 i stan så det blir lite stadskörning med.
skulle gärna hänga på men får ingen ordning på bestyckningen tycker den gör samma vad jag än stoppar i för hög/låg och sätter nålen
för det är en ny förgasare en mikuni tm 42
den dör om man gör hastiga rörelser me gasen
har 150/30 nu me nålen på fjärde hacket uppifrån beter sig samma som me 150/17.5 (som den levererades med) fast den går bättre på tomgång nu och startar lätt jag fick me högfarts 140-150 köpte lågfart 30 idag
Pilla lite på accpumpen med. Hade samma problem med min!för det är en ny förgasare en mikuni tm 42
har 150/30 nu me nålen på fjärde hacket uppifrån beter sig samma som me 150/17.5 (som den levererades med) fast den går bättre på tomgång nu och startar lätt jag fick me högfarts 140-150 köpte lågfart 30 idag
Inga som skall köra på söndag?
för det är en ny förgasare en mikuni tm 42
Dom dära har ingen choke, inte om det är "out of the box" iaf. Min kom utan.om den dör på snabba gaspådrag så brukar det ju oftast bero för litet lågfartsmunstycket alltså för lite bränsle förhållande till luft som du redan är inne på, gick den inte alls med 17.5 men går nu i alla fall på tomgång med 30? du borde kunna få byta ditt nyköpta 30 mot kanske 45 å prova med det? Har du justerat blandskruven? så den inte är helt inskruvad från fabrik?
Hur mycket axpump är påställt?
Hur reagerar den på tomgång om du t.ex drar ut choken eller varmchoken?
Jag vill mää kööra!!!
kom ut en sväng på lördag så kan du få köra några varv med min om du vill.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|