Hallå gubbs! go tur i lördags! den sluta lite klantigt för mig bara fick domen idag ev operation i veckan och 3 månader i gips
p.s ja vann gokarten!
Det var som fan!
Vad hände? Brutet? spricka?
Du verkade ju inte allt för skadad i Lördags
Hallå gubbs! go tur i lördags! den sluta lite klantigt för mig bara fick domen idag ev operation i veckan och 3 månader i gips
p.s ja vann gokarten!
p.s ja vann gokarten!
Det var som fan!
Vad hände? Brutet? spricka?
Du verkade ju inte allt för skadad i Lördags
Ähh, det var ju kopplingshanden, det e ju lungt, han är uppe på hojen igen om en vecka o crossväxlar! "Pain is temporary..."
båtbenet är av på 3 ställen , de roliga är att ja vann över kompisarna i gokarttuneringen på lörda kväll.
båtbenet är av på 3 ställen , de roliga är att ja vann över kompisarna i gokarttuneringen på lörda kväll.
kerttu knäckte ju sitt förra året, det tog 3 månader i gips och 2 mån rehab.
Så humöret är på topp nu...
haha a vi får se karin, de e ju iof min slogan på sh tröjjan
kerttu knäckte ju sitt förra året, det tog 3 månader i gips och 2 mån rehab.
Så humöret är på topp nu...
haha a vi får se karin, de e ju iof min slogan på sh tröjjan
Knäckte båtbenet för ca 10 år sedan å då var det 3 mån i gips o två mån rehab (Motocross). Men det går fortare om dom opererar.
För 6 år sedan så knäckte jag det benet i handen som går ut mot lillfingret på 8 ställen (Skidåkning). Operation o 4 månader i gips o 3 månader rehab.
I höstas så knäckte jag det benet båtbenet ligger emot (Hockey). Det var bara en månad i gips men senorna i handen mår bra först nu 5 månader efter.
Sämsgård jag har lite grejjer som e bra...
när jag bröt mitt båtben var det läkt på 6 veckor...
läkaren trodde inte sina ögon när han tittade på röntgen plåten efter 6 vecker, å det var helt.
Ähh, det var ju kopplingshanden, det e ju lungt, han är uppe på hojen igen om en vecka o crossväxlar! "Pain is temporary..."
Får jag låna din hoj i sommar då Classe
Fan va taskigt Sämsgård , Förhoppningsvis kan du köra med gipset efter ett tag, gjorde jag utan problem i somras. Försök få ett plastgips när du ska byta gips efter några veckor, då kan du klippa till o kapa det lite själv (fick klippa till mitt så det gick o spela tv-spel )
Knäckte båtbenet för ca 10 år sedan å då var det 3 mån i gips o två mån rehab (Motocross). Men det går fortare om dom opererar.
För 6 år sedan så knäckte jag det benet i handen som går ut mot lillfingret på 8 ställen (Skidåkning). Operation o 4 månader i gips o 3 månader rehab.
I höstas så knäckte jag det benet båtbenet ligger emot (Hockey). Det var bara en månad i gips men senorna i handen mår bra först nu 5 månader efter.
fan va surt å missa alla läger!
Du kan få hänga med mig som mek
hehe får kolla de, fick inte du operera in ett stift i handen?
p.s ja vann gokarten!
Hittade denna på tuben Lördag 4/4-09
[YOUTUBE-ID]PaFzIcdBJ3o&feature[/YOUTUBE-ID]
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|