Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
Jag kommer med så jag förutsätter att du är min depåbrud Sämsgård.
Jag har sett att alla coola killar har lättklädda damer i depån. Låter ju som det skulle passa dig perfekt :trixie
Sen brukar det ju vara en sån tjej som visar vilket heat det e o så med så det verkar ju som du kan få fullt upp t.o.m :tummenupp

fuck off! :asgarv!:D :D :D :tummenupp

Nädu Tapper, han ska piska mig så jag kör fortare ;)

ja har ju redan fixat så du kommer köra 2sek fortare per varv:tuttar , kan du komma idag och skruva a grejjerna?? för i morgon ska ja å lg på road tripp. :yoparty
 
Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
vaffan ska du hjälpa dom gamla gubbarna för? dom är ju redan förlorade och snart pensionerade. man ska satsa på den yngre generationen har jag hört?`:tummenupp
 

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
För er som inte tävlat innan och funderar på att köra tävlingen i Eksjö (nästa helg 1-2/5) så kan vi/jag hålla en kortare licensutbildning på Team13 för självkostnadspris (gissar på 2-300).

Vid behov så kommer en kortare licenskurs hållas i Eksjö på torsdag innan tävlingen.
 

podde

Live fast, ride hard!
Gick med
29 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM Superduke-07
För er som inte tävlat innan och funderar på att köra tävlingen i Eksjö (nästa helg 1-2/5) så kan vi/jag hålla en kortare licensutbildning på Team13 för självkostnadspris (gissar på 2-300).

Vid behov så kommer en kortare licenskurs hållas i Eksjö på torsdag innan tävlingen.


Träningstiderna på team 13 gäller fortfarande eller? dubbelkolla bara..

Nu på söndag! vilken tid? 9-12?????
 

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
8-12, så jag är väl där från 0730. Vi har ju kontroll av crashpuckar, uppsamlingskärl och ljudmätning innan körning.
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Jag vill ha typ 10L.
Ring 0702 173377



ledsen, va nästan i surte på väg hem när du ringde, annars hade jag vänt och köpt åt dig.

fan vilken stil det är på det jävla stället:D känns som tiden stått stilla dom senaste 50 åren.

går in i en helt vanlig icaaffär och frågar vart man tar vägen om man ska ha olja. Gå ut och ring på klockan... bara så du vet den låter en del... (inne hos dom tänkte jag). går ut trycker på knappen och precis ovanför mig sitter en mistlur som skrämmer skiten ur mig. ett par sekunder senare kommer en lite gubbe i ful mössa springandes, SBK racing 15 liter, en 10a och en 5a. han kutar in i ett rum, skriver en lapp och fixar dunkar, slänger lappen till mig och kutar vidare, jag halvspringer efter och får till slut min olja:) tog väl 2 min kanske:D

och påtal om fiskmåsar. jag bytte till 15/40 på hojen idag. tjeeena vilken skillnad det var. ska bli underbart.

byta bromsvätska och lufta frambromsen, byta kylvätska och stoppa i db-killern sen är jag fitt för fajt.

vart köper man water wetter?
 
Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
ledsen, va nästan i surte på väg hem när du ringde, annars hade jag vänt och köpt åt dig.

fan vilken stil det är på det jävla stället:D känns som tiden stått stilla dom senaste 50 åren.

går in i en helt vanlig icaaffär och frågar vart man tar vägen om man ska ha olja. Gå ut och ring på klockan... bara så du vet den låter en del... (inne hos dom tänkte jag). går ut trycker på knappen och precis ovanför mig sitter en mistlur som skrämmer skiten ur mig. ett par sekunder senare kommer en lite gubbe i ful mössa springandes, SBK racing 15 liter, en 10a och en 5a. han kutar in i ett rum, skriver en lapp och fixar dunkar, slänger lappen till mig och kutar vidare, jag halvspringer efter och får till slut min olja:) tog väl 2 min kanske:D
Vad kostar oljan på det där stället och var ligger det ungefär?
 

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Ort
göteborg
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
för i morgon ska ja å lg på road tripp. :yoparty[/QUOTE]

yes imorgon drar vi :tummenupp :D :yoparty :banana :rofl
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Mekonomen, eller racetemas vattenpumpssmörjning.

Hade du shoppat 20 liter hade det blivit billigare

Stället ligger i Alvhem ca:1 mil morr om älvängen



gaah va dum jag känner mig nu. hade fått dom sista 5 litrarna för 55 spänn:mad: jaja skit sak samma, det är billigt ivf.

fast skojja bara. de va exkl moms.
 
Last edited:

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Göteborg/Majorna
Hoj
KTM 525-07
Jag skall ta premiärturen för säsongen nu. Så man har en körning innan team 13 iaf:) ...Om nån vill mötas upp idag så slå en pling 0736 599 699

Men blir nog relativt lugnt tempo tror jag:rolleyes:
 

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Ort
GÖTEBORG
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)
Jag skall ta premiärturen för säsongen nu. Så man har en körning innan team 13 iaf:) ...Om nån vill mötas upp idag så slå en pling 0736 599 699

Men blir nog relativt lugnt tempo tror jag:rolleyes:

jag vill inte köra med dig!
 

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Ort
göteborg
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
tack sämsgård för hjälpen:tummenupp

nu har jag kopplat in lyset satt på plåt o.s.v
blir nog att ta hojen till jobbet imorgon:yoparty
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top