Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
Ska flytta till usa nu i höst ett halvår och tänkte köpa mig en supermotard där. Men när jag kollade på eBay så var det inte direkt något stort utbud, husaberg fanns inte och knappt någon ktm. Men det fanns en del suzuki.

Det kanske inte är så vanligt med supermotard där borta, men hur står sig suzuki till husaberg, ktm och aprillia?
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Ska flytta till usa nu i höst ett halvår och tänkte köpa mig en supermotard där. Men när jag kollade på eBay så var det inte direkt något stort utbud, husaberg fanns inte och knappt någon ktm. Men det fanns en del suzuki.

Det kanske inte är så vanligt med supermotard där borta, men hur står sig suzuki till husaberg, ktm och aprillia?

Suzuki is da shit! :) Hade bara suka när jag tävlade.. Fast det va ju i och för sig cross.. men det är ju bara att slänga på lite mindre och bredare fälgar och slicks :) och regga den I guess.. Hur fan nu det ska gå till :tungan Det får du fråga jänkarna :)
Jappsarna kan bygga dom:D
 

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
Suzuki is da shit! :) Hade bara suka när jag tävlade.. Fast det va ju i och för sig cross.. men det är ju bara att slänga på lite mindre och bredare fälgar och slicks :) och regga den I guess.. Hur fan nu det ska gå till :tungan Det får du fråga jänkarna :)
Jappsarna kan bygga dom:D

Okej nice, tror du kan gatu regga det mesta där, sett en del "tävlings" motader som är gatu lagliga:)
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Ska flytta till usa nu i höst ett halvår och tänkte köpa mig en supermotard där. Men när jag kollade på eBay så var det inte direkt något stort utbud, husaberg fanns inte och knappt någon ktm. Men det fanns en del suzuki.

Det kanske inte är så vanligt med supermotard där borta, men hur står sig suzuki till husaberg, ktm och aprillia?

Sukasuka ska hålla sig på crossbanan då de inte kan bygga supermoppar, då de köpte in Eddy Seel som vunnit vm diverse gånger lyckas de väl harva sig in på typ 15:e plats, Ola Eifrems hoj sades vara okörbar m.m.
Tanka hem rejsen från ama serien, så är det alltid Kåtte och husa i topp...

gooo dag på banan idag.... haha surt bara att magen inte ville vara med lika mkt som huvvet

Fick du en släng av g-krafter som paja magen med?
Jag får det ofta på den banan, Dennis har bara fått det nångång ;)

maha har du skadat dig?:arsele

En töntvurpa i nada fart, kändes inte förrän på natten men då var det bara att dra till akuten då jag inte kunde hålla den tillräckligt rakt eller stilla ens i sängen :(
Men inget brutit iallafall:yoparty
 
Last edited:

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Ort
göteborg
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
Sukasuka ska hålla sig på crossbanan då de inte kan bygga supermoppar, då de köpte in Eddy Seel som vunnit vm diverse gånger lyckas de väl harva sig in på typ 15:e plats, Ola Eifrems hoj sades vara okörbar m.m.
Tanka hem rejsen från ama serien, så är det alltid Kåtte och husa i topp...



Fick du en släng av g-krafter som paja magen med?
Jag får det ofta på den banan, Dennis har bara fått det nångång ;)



En töntvurpa i nada fart, kändes inte förrän på natten men då var det bara att dra till akuten då jag inte kunde hålla den tillräckligt rakt eller stilla ens i sängen :(
Men inget brutit iallafall:yoparty


va fan tråkigt men du ska med till örebro lr?
sen när fan åker vi jobbar till 16 imorgon:va
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
va fan tråkigt men du ska med till örebro lr?
sen när fan åker vi jobbar till 16 imorgon:va

Jag tror att det borde vara tillräckligt bra, annars får jag väl dricka öl:banana
Jag åker ju gärna på fredagskvällen, kollar med Dennis sen då jag inte vet om han jobbat natt.
I värsta fall så kanske han slutar 7 på lördag men då får vi ju ha lastat allt så får han sova i bilen...
 

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Letar
Orkade inte höra Mr Orange tjöt så jag reggar mig väl också, jag som var med och kärringkickade i skogen halva kvällen haha ;)
Mer grus, mindre gyttja :p
 

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Ort
göteborg
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
Jag tror att det borde vara tillräckligt bra, annars får jag väl dricka öl:banana
Jag åker ju gärna på fredagskvällen, kollar med Dennis sen då jag inte vet om han jobbat natt.
I värsta fall så kanske han slutar 7 på lördag men då får vi ju ha lastat allt så får han sova i bilen...

har du lantz nummer måste skära däck:yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top