Kollemannen
#101 Noll Koll Racing
borås idag då
Själv ska man läka handen så man kanske kan köra i helgen i örebro, fortfarande ingen som ska med?
borås idag då
jag ska med din punggroda
Själv ska man läka handen så man kanske kan köra i helgen i örebro, fortfarande ingen som ska med?
Ska flytta till usa nu i höst ett halvår och tänkte köpa mig en supermotard där. Men när jag kollade på eBay så var det inte direkt något stort utbud, husaberg fanns inte och knappt någon ktm. Men det fanns en del suzuki.
Det kanske inte är så vanligt med supermotard där borta, men hur står sig suzuki till husaberg, ktm och aprillia?
Suzuki is da shit! Hade bara suka när jag tävlade.. Fast det va ju i och för sig cross.. men det är ju bara att slänga på lite mindre och bredare fälgar och slicks och regga den I guess.. Hur fan nu det ska gå till Det får du fråga jänkarna
Jappsarna kan bygga dom
Klar med Övingskörarens hoj nu då, för du får min imorn...
den behöver massa kärlek från dig eft dagens körning
Ska flytta till usa nu i höst ett halvår och tänkte köpa mig en supermotard där. Men när jag kollade på eBay så var det inte direkt något stort utbud, husaberg fanns inte och knappt någon ktm. Men det fanns en del suzuki.
Det kanske inte är så vanligt med supermotard där borta, men hur står sig suzuki till husaberg, ktm och aprillia?
gooo dag på banan idag.... haha surt bara att magen inte ville vara med lika mkt som huvvet
maha har du skadat dig?
Sukasuka ska hålla sig på crossbanan då de inte kan bygga supermoppar, då de köpte in Eddy Seel som vunnit vm diverse gånger lyckas de väl harva sig in på typ 15:e plats, Ola Eifrems hoj sades vara okörbar m.m.
Tanka hem rejsen från ama serien, så är det alltid Kåtte och husa i topp...
Fick du en släng av g-krafter som paja magen med?
Jag får det ofta på den banan, Dennis har bara fått det nångång
En töntvurpa i nada fart, kändes inte förrän på natten men då var det bara att dra till akuten då jag inte kunde hålla den tillräckligt rakt eller stilla ens i sängen
Men inget brutit iallafall
va fan tråkigt men du ska med till örebro lr?
sen när fan åker vi jobbar till 16 imorgon
Orkade inte höra Mr Orange tjöt så jag reggar mig väl också, jag som var med och kärringkickade i skogen halva kvällen haha
Mer grus, mindre gyttja
Jag tror att det borde vara tillräckligt bra, annars får jag väl dricka öl
Jag åker ju gärna på fredagskvällen, kollar med Dennis sen då jag inte vet om han jobbat natt.
I värsta fall så kanske han slutar 7 på lördag men då får vi ju ha lastat allt så får han sova i bilen...
Orkade inte höra Mr Orange tjöt så jag reggar mig väl också, jag som var med och kärringkickade i skogen halva kvällen haha
Mer grus, mindre gyttja
Körning imon?
Skall ju tydligen bli regn enligt smhi
Jag och Mark har snackat om söndag ev. Va tror du/ni om det?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|