Jag är på,men jag tänkte att vi drar till Arken. !!!!peteR1000 skrev:2219402Tänkte sticka till Angeredskrossen och träna lite bakhjulsåka idag vid runt 6-tiden, någon mer som e sugen??? Eller kanske har något annat förslag?
Bauen skrev:2219828Jag är på,men jag tänkte att vi drar till Arken. !!!!
Det är alltid bra att öva mera..... Eller hur...peteR1000 skrev:2219834okej, vart ligger det
Eller ska vi mötas på nåt bra ställe?
edit: ser ju inte ut som du direkt behöver öva på att slanga (kikade på din sida )
Bauen skrev:2219852Det är alltid bra att öva mera..... Eller hur...
Kan vi mötas vid honda-mc-center,kl 17:45 ??
SuperBastard skrev:2220084Torsdagskörning imon!! Hur många e på????
Götaplatsen KL 17:00
GrattisOrtefon skrev:2220247Ingen som ska ut och puttra idag? Har helt nya motardfälgar monterade på Dolores så nu ska här svängas.
Bauen skrev:2220512Grattis
Välkommen.
Jag e på imon torsdag! vi ses kl: 17.00 GPSuperBastard skrev:2220084Torsdagskörning imon!! Hur många e på????
Götaplatsen KL 17:00
NANO skrev:2220731Jag e på imon torsdag! vi ses kl: 17.00 GP
Robertzon skrev:2221123nu har man vurpat också
fan va bra det e med motard! syns ju inte ens, fick ett "litet" breställ å slog av gasen å fick världens kasst,
så jag flög över hojjen å landade på hjälmen , kunde jag inte fått landa på arslet eller ryggen istället. fick inte ens 300 mil med den hjälmen .. jaja nu ska ja sova, ska upp imorn å öva bakhjuls åka efter lite riktning av styret
Robertzon skrev:2221123nu har man vurpat också
fan va bra det e med motard! syns ju inte ens, fick ett "litet" breställ å slog av gasen å fick världens kasst,
så jag flög över hojjen å landade på hjälmen , kunde jag inte fått landa på arslet eller ryggen istället. fick inte ens 300 mil med den hjälmen .. jaja nu ska ja sova, ska upp imorn å öva bakhjuls åka efter lite riktning av styret
oh no! vad hände?NANO skrev:2223422så var det gjort! nu har man ochså kört omkull! som tur de va så gick det inte så snabbt men det kunde ha gått illa ifall jag skulle ha haft högre fart!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |