Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Vegaard

Åker hellre än bra...
Gick med
9 Apr 2009
Ort
Götet
Hoj
KTM 660 Aprilia DD
Är det någon som vet om Superbike konkat eller?

Fattar att butiken inte gick bra, killen där lyfte aldrig på röven om man kom in. Men Jonas på verkstaden var hjälpsam.

Skulle beöva lämna in min KTM 660 på motorrenovering å Johans MC är ju svindyrt. Några förslag?
 

J.mika

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Vespa 300 HPE Super 2019.
Efter rättning av Poppler (Tack) skriver jag här istället. Jag hade tänkt mig en tur imorgon med blandat Grus/asfalt/lera. Gruset börjar i gråbo och ut i skogarna via små stigar och slingriga asfaltsvägar ner mot nödinge. Ingen jättelång sväng men tänkte sedan dra över till kungälv-jörlanda-svartedalen där gruset tar vid igen... sugen?

Kör ktm690 enduro med "asfaltsdäck...."
 

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Efter rättning av Poppler (Tack) skriver jag här istället. Jag hade tänkt mig en tur imorgon med blandat Grus/asfalt/lera. Gruset börjar i gråbo och ut i skogarna via små stigar och slingriga asfaltsvägar ner mot nödinge. Ingen jättelång sväng men tänkte sedan dra över till kungälv-jörlanda-svartedalen där gruset tar vid igen... sugen?

Kör ktm690 enduro med "asfaltsdäck...."

Låter som en tur jag gärna hade hängt med på:tummenupp
Tyvärr är jag lite upptagen i morgon med barnkalas o grejer men kanske kan ta en raincheck?
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Efter rättning av Poppler (Tack) skriver jag här istället. Jag hade tänkt mig en tur imorgon med blandat Grus/asfalt/lera. Gruset börjar i gråbo och ut i skogarna via små stigar och slingriga asfaltsvägar ner mot nödinge. Ingen jättelång sväng men tänkte sedan dra över till kungälv-jörlanda-svartedalen där gruset tar vid igen... sugen?

Kör ktm690 enduro med "asfaltsdäck...."

Jag vill oxå åke den turen, men är precis som Jonas upptagen imorgon (samt hela nästa helg :gnissla)

Får hoppas på bättre tider helt enkelt!
 

Fast_Man

#11# Fast_man
Gick med
15 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Vit supermoppe
Efter rättning av Poppler (Tack) skriver jag här istället. Jag hade tänkt mig en tur imorgon med blandat Grus/asfalt/lera. Gruset börjar i gråbo och ut i skogarna via små stigar och slingriga asfaltsvägar ner mot nödinge. Ingen jättelång sväng men tänkte sedan dra över till kungälv-jörlanda-svartedalen där gruset tar vid igen... sugen?



Kör ktm690 enduro med "asfaltsdäck...."

Hänger gärna på, vart möts man upp för avfärd?
Fins det något bra ställe i gråbo?
 

Glenn K

Mr wheelie
Gick med
4 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
BMW K 1300 GS -24, KTM950, Husa450
Är det någon som vet om Superbike konkat eller?

Fattar att butiken inte gick bra, killen där lyfte aldrig på röven om man kom in. Men Jonas på verkstaden var hjälpsam.

Skulle beöva lämna in min KTM 660 på motorrenovering å Johans MC är ju svindyrt. Några förslag?

Ja tydligen, igen......

Håller med dig, har på talat flera gånger att om man vill sälja nått kan man ju altid börja med att SVARA I TELEFONEN:rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top