Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Fy tusan.

Kom nyss hem från dagens skogskörning med NiklasA, SilverJonten och 6 st från typ Adventureriders eller vad nu forumet hette.

Åkte iväg klockan 9 imorse, började köra klockan 10, slutade köra klockan 16 och var hemma nu. Är slut i kroppen, alla mina hojkläder är blöta och smutsiga. Nu väntar en lugn och värmande hemmakväll kan jag lova!

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Nice :tummenupp

Här har du :)
LilltryneRacingbild.png

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Nice :tummenupp

Här har du :)

Jäkligt najs!!! :tummenupp Enda ja stör mig på är att man ser dennis i bakgrunden. Man kan inte flytta det röda bakom min rygg så det täcker honom istället? Eller blir det skumt o svårt o göra? Då ser man min rygg lite bättre, nu smälter den lite ihop med det röda. Utöver den synpunkten så är det grymt snyggt! Riktigt snygga färger o allt! :yoparty

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Jäkligt najs!!! :tummenupp Enda ja stör mig på är att man ser dennis i bakgrunden. Man kan inte flytta det röda bakom min rygg så det täcker honom istället? Eller blir det skumt o svårt o göra? Då ser man min rygg lite bättre, nu smälter den lite ihop med det röda. Utöver den synpunkten så är det grymt snyggt! Riktigt snygga färger o allt! :yoparty

He he ok, vill du inte ha honom där målar jag över honom :D, var lite meningen att du o hojen skulle smälta in i det röda/blommiga. Testar att fixa det o se hur det blir, du kan få en version av bilden utan text, blommor etc. också.
:)

Edit: Fixar vidare imorgon, nu är det läggdags :trött

Last edited:

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
He he ok, vill du inte ha honom där målar jag över honom :D, var lite meningen att du o hojen skulle smälta in i det röda/blommiga. Testar att fixa det o se hur det blir, du kan få en version av bilden utan text, blommor etc. också.
:)

Misstänkte att det var meningen att ja skulle smälta ihop med det, men ja vill sticka ut istället :D

Riktigt impad, snyggt som fan!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...