Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Fy tusan.

Kom nyss hem från dagens skogskörning med NiklasA, SilverJonten och 6 st från typ Adventureriders eller vad nu forumet hette.

Åkte iväg klockan 9 imorse, började köra klockan 10, slutade köra klockan 16 och var hemma nu. Är slut i kroppen, alla mina hojkläder är blöta och smutsiga. Nu väntar en lugn och värmande hemmakväll kan jag lova!

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Nice :tummenupp

Här har du :)
LilltryneRacingbild.png

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Nice :tummenupp

Här har du :)

Jäkligt najs!!! :tummenupp Enda ja stör mig på är att man ser dennis i bakgrunden. Man kan inte flytta det röda bakom min rygg så det täcker honom istället? Eller blir det skumt o svårt o göra? Då ser man min rygg lite bättre, nu smälter den lite ihop med det röda. Utöver den synpunkten så är det grymt snyggt! Riktigt snygga färger o allt! :yoparty

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Jäkligt najs!!! :tummenupp Enda ja stör mig på är att man ser dennis i bakgrunden. Man kan inte flytta det röda bakom min rygg så det täcker honom istället? Eller blir det skumt o svårt o göra? Då ser man min rygg lite bättre, nu smälter den lite ihop med det röda. Utöver den synpunkten så är det grymt snyggt! Riktigt snygga färger o allt! :yoparty

He he ok, vill du inte ha honom där målar jag över honom :D, var lite meningen att du o hojen skulle smälta in i det röda/blommiga. Testar att fixa det o se hur det blir, du kan få en version av bilden utan text, blommor etc. också.
:)

Edit: Fixar vidare imorgon, nu är det läggdags :trött

Last edited:

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
He he ok, vill du inte ha honom där målar jag över honom :D, var lite meningen att du o hojen skulle smälta in i det röda/blommiga. Testar att fixa det o se hur det blir, du kan få en version av bilden utan text, blommor etc. också.
:)

Misstänkte att det var meningen att ja skulle smälta ihop med det, men ja vill sticka ut istället :D

Riktigt impad, snyggt som fan!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...