Krilllan
Ny medlem
Tycker vi borde filma lite denna sommaren. Vart dåligt med det den sommaren som var. Skall dock se om jag kan skaka liv igen i kameran jag köpte igår
Vi kan ju inte alla vara AIK:are som dig
VA I HELVETE!! Sicket jävla påhopp! Jag är ju fan DJURGÅRDARE!!
Tycker vi borde filma lite denna sommaren. Vart dåligt med det den sommaren som var. Skall dock se om jag kan skaka liv igen i kameran jag köpte igår
Jag och Paser ska köpa varsin helmcam.. tror jag i alla fall
VA I HELVETE!! Sicket jävla påhopp! Jag är ju fan DJURGÅRDARE!!
Jag och Paser ska köpa varsin helmcam.. tror jag i alla fall
Nice, då e vi 3
4 om man räknar med Zarrells o hans kinesiska ebay-konsumtioner
Tycker alla ni gatåkare ska hänga med till borås nån gång i vår. Antingen om ni tar en tur på småvägar dit ut o kollar in vår bana och tar ett par testvarv eller om ni hänger på någon av oss som har släp eller buss. Vi är flera stycken som brukar ha plats för fler hojar. Dennis har ju ett jättesläp där man kan få in 5 hojar eller någe, ja får in 2, kerttu får in 2 osv. Bara o hänga på!
I år har vi träningar varje måndag och onsdag 17-21 och varannan söndag 10-16. Vi börjar så fort det blivit lite varmare ute.
Tycker alla ni gatåkare ska hänga med till borås nån gång i vår. Antingen om ni tar en tur på småvägar dit ut o kollar in vår bana och tar ett par testvarv eller om ni hänger på någon av oss som har släp eller buss. Vi är flera stycken som brukar ha plats för fler hojar. Dennis har ju ett jättesläp där man kan få in 5 hojar eller någe, ja får in 2, kerttu får in 2 osv. Bara o hänga på!
I år har vi träningar varje måndag och onsdag 17-21 och varannan söndag 10-16. Vi börjar så fort det blivit lite varmare ute.
HAHA I know!
Jag kunde dock inte bry mig mindre om sån där fjollboll
Är det blandat grus och asfalt?
Sketa sugen på att nöta lite bana!
Alltid velat testa bana. Kanske dags att ta chansen då.
Grymt ju! Då e du ju given på plats!Jag vill gärna testa nya hojen på bana!!
Jag jobbar bara ngn mil från banan så det är ju kalas!!
Är det blandat grus och asfalt?
Sketa sugen på att nöta lite bana!
jag har hört att den där ankungen får punka väldigt lätt också
Skojja inte, fick det 2 gånger till oxå... Men bara inom 500 meter hemmifrån så däcket kunde räddas, bara i med ny slang.
Satt en bit av en poppnit in i sidan av däcket... Hur nu fan den kan ha trycks i där om inte någon har gjort det med våld..
Det var som fan...
Jag åkte själv på punka en gång förra året, tur att det är enkelt löst när man har slang
Husaberg får man aldrig punka på!!
Husaberg får man aldrig punka på!!
Men med Husa så ramlar man och vrider tummen ur led eller bryter handen osv
Men husa verkar tåla vatten rätt dåligt va?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|