Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Tycker alla ni gatåkare ska hänga med till borås nån gång i vår. Antingen om ni tar en tur på småvägar dit ut o kollar in vår bana och tar ett par testvarv eller om ni hänger på någon av oss som har släp eller buss. Vi är flera stycken som brukar ha plats för fler hojar. Dennis har ju ett jättesläp där man kan få in 5 hojar eller någe, ja får in 2, kerttu får in 2 osv. Bara o hänga på! :tummenupp

I år har vi träningar varje måndag och onsdag 17-21 och varannan söndag 10-16. Vi börjar så fort det blivit lite varmare ute.
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Tycker alla ni gatåkare ska hänga med till borås nån gång i vår. Antingen om ni tar en tur på småvägar dit ut o kollar in vår bana och tar ett par testvarv eller om ni hänger på någon av oss som har släp eller buss. Vi är flera stycken som brukar ha plats för fler hojar. Dennis har ju ett jättesläp där man kan få in 5 hojar eller någe, ja får in 2, kerttu får in 2 osv. Bara o hänga på! :tummenupp

I år har vi träningar varje måndag och onsdag 17-21 och varannan söndag 10-16. Vi börjar så fort det blivit lite varmare ute.

Alltid velat testa bana. Kanske dags att ta chansen då.
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Tycker alla ni gatåkare ska hänga med till borås nån gång i vår. Antingen om ni tar en tur på småvägar dit ut o kollar in vår bana och tar ett par testvarv eller om ni hänger på någon av oss som har släp eller buss. Vi är flera stycken som brukar ha plats för fler hojar. Dennis har ju ett jättesläp där man kan få in 5 hojar eller någe, ja får in 2, kerttu får in 2 osv. Bara o hänga på! :tummenupp

I år har vi träningar varje måndag och onsdag 17-21 och varannan söndag 10-16. Vi börjar så fort det blivit lite varmare ute.

Jag vill gärna testa nya hojen på bana!!:yoparty:Bugar
Jag jobbar bara ngn mil från banan så det är ju kalas!!:Bugar
 

Fast_Man

#11# Fast_man
Gick med
15 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Vit supermoppe
Tycker alla ni gatåkare ska hänga med till borås nån gång i vår. Antingen om ni tar en tur på småvägar dit ut o kollar in vår bana och tar ett par testvarv eller om ni hänger på någon av oss som har släp eller buss. Vi är flera stycken som brukar ha plats för fler hojar. Dennis har ju ett jättesläp där man kan få in 5 hojar eller någe, ja får in 2, kerttu får in 2 osv. Bara o hänga på! :tummenupp

I år har vi träningar varje måndag och onsdag 17-21 och varannan söndag 10-16. Vi börjar så fort det blivit lite varmare ute.

Är det blandat grus och asfalt?
Sketa sugen på att nöta lite bana!
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Är det blandat grus och asfalt?
Sketa sugen på att nöta lite bana!



vi har två banor. en tokfräsch gokartbana och en rallycross med både grus och asfalt. kvalliten på den banan är väl inte hundra men det är skoj att leka på och ger lite träning iaf.

jag kommer oxå ha plats för en hoj till sen när det drar igång.
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Alltid velat testa bana. Kanske dags att ta chansen då.

Klart du ska!

Jag vill gärna testa nya hojen på bana!!:yoparty:Bugar
Jag jobbar bara ngn mil från banan så det är ju kalas!!:Bugar
Grymt ju! Då e du ju given på plats!

Är det blandat grus och asfalt?
Sketa sugen på att nöta lite bana!

Precis som tapper säger så har vi två banor. Dessutom så har vi en sjö mä brygga i depån oxå, så på sommaren brukar träningspassen avslutas med ett bad! :tummenupp
 
Last edited:

Heltloss

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SM -08
jag har hört att den där ankungen får punka väldigt lätt också :tungan

Skojja inte, fick det 2 gånger till oxå... Men bara inom 500 meter hemmifrån så däcket kunde räddas, bara i med ny slang.
Satt en bit av en poppnit in i sidan av däcket... Hur nu fan den kan ha trycks i där om inte någon har gjort det med våld..
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Skojja inte, fick det 2 gånger till oxå... Men bara inom 500 meter hemmifrån så däcket kunde räddas, bara i med ny slang.
Satt en bit av en poppnit in i sidan av däcket... Hur nu fan den kan ha trycks i där om inte någon har gjort det med våld..

Det var som fan...
Jag åkte själv på punka en gång förra året, tur att det är enkelt löst när man har slang :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top