Rasorblade
Ny medlem
Ska byta olja på en Xr650 nu till hälgen, Någon som vet vad man ska ha för olja. Helsyntet delsyntet?
Vilken som helst!!!
Ska byta olja på en Xr650 nu till hälgen, Någon som vet vad man ska ha för olja. Helsyntet delsyntet?
Tjoffa in Ok's SBK racing 15/50. Den funkar bra!
Ha ha den va faen bra Har faktiskt kört en honda GX motor utan någon som hälst olja i varken motor eller koppling i säker 5 timmar, hände inte ett jota
Helsyntet blir det!
Vad ska man ha för kvalitet?
wohoo... premiäråk om en stund! BRAAAP!
Ni måste ju hålla med om att jag kan det här med dekaltrimm!
Min nya pipa!!!
tyvärr har jag inte hört hur den låter d jag inte får igång hojen
Ngn som vill hjälpa mig felsöka? Ngn som har en tändstiftsnyckel som passar till 530 EXC?
Tjoffa in Ok's SBK racing 15/50. Den funkar bra!
jävla stolle. japp, 3 timmar och tillåter vädret imorrn kan det nog bli risk för en sväng till. men lite segt att man inte kan dra på ur kurvor utan att svälja tungan.
DU SAAAA ATT DET SKULLE REGNA IDAG!!!!
För nu är jag bakis och får inte köra så nu är du dum dum dum!
Någon som har erfarenhet av att ekra om fälgar? Vart man kan få det gjort billigast eller om det är jobbigt att göra själv? Ska försöka leta upp ett set med tjockare ekrar, orginal verkar ju tydligen inte palla min typ av körning
Zarrell skrev:Någon som har erfarenhet av att ekra om fälgar? Vart man kan få det gjort billigast eller om det är jobbigt att göra själv? Ska försöka leta upp ett set med tjockare ekrar, orginal verkar ju tydligen inte palla min typ av körning
Jag förstår självklart att det är skitnoga, tänkte ju inte direkt fixa det själv o bara slänga på om jag inte är helt säker på att det är gjort rätt. Tänkte mest ifall om någon bra däckverkstad kan fixa det lätt när man ändå ska byta däck.INGET man ska försöka sig på utan erfarenhet. Lämna in!!
Ok, har han koll på vart man bäst kan få tag på tjockare "eftermarknads" ekrar också? Känner inte att jag gjort tillräckligt med research själv ännu, tror jag ska kolla ebay en snabbisSkicka ditt Mob.nr till mig så ska jag förmedla samband med duktig kille som jag tror kan hjälpa dig till ett bra pris.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|