Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jag o Jocke_G satsar på GP imorn kl. 12

Vem är på?`

1. Jocke_G
2.
3.
4.
5.
6. Paser

rydlinger

Medlem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Turbo laddad kärring cykel, 413 bhp, 23 kilo = 17.9hk/kg
va fan de sk ju blåsa 14 s/m imorron.... varför inte spara sig till på lördag? :)

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Jag fyller ju fan 30 imorgon! Så prioriterar inte direkt hojen:tungan Blir hoj imorgon och på söndag om vädret blir bra.. Hoj kan man köra hela sommaren, men 30 fyller man fan bara en gång!:fyllisar:banana:krama:arsele:tuttar:rock:cpparty:hoppa:öl

Och det är Göteborg vi snackar om.. Klart det kommer regna på lördag! Det regnar alltid i GBG!! :D

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Jag fyller ju fan 30 imorgon! Så prioriterar inte direkt hojen:tungan Blir hoj imorgon och på söndag om vädret blir bra.. Hoj kan man köra hela sommaren, men 30 fyller man fan bara en gång!:fyllisar:banana:krama:arsele:tuttar:rock:cpparty:hoppa:öl

Och det är Göteborg vi snackar om.. Klart det kommer regna på lördag! Det regnar alltid i GBG!! :D

Märks att du blir 30 så gnällig du blivit redan ;)

Grattis din gamle röv, vi hörs till veckan eller något för i morgon åker jag till Norrland o kör snöskoter o sågar ved...

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Märks att du blir 30 så gnällig du blivit redan ;)

Grattis din gamle röv, vi hörs till veckan eller något för i morgon åker jag till Norrland o kör snöskoter o sågar ved...

Tack ska du unge man:D Ha det så jävla kul i Norrland då! ;) Jag ska va cpfull!!!
Och jag gnäller aldrig! Jag är bara mindre optimistisk!;)

va fan de sk ju blåsa 14 s/m imorron.... varför inte spara sig till på lördag? :)

Varför spara sig? Man kan la köra både fredag och lördag? Eller har dom där jäkla solcellshojarna kommit fram igen?:krama;):D:arsele

Last edited:

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Jag r småfull nu.....

Gå och lägg dig sa jag ju! ;) Och det ska finnas med ett Ä i ÄR ;):D

Folk kan väl köra både fredag och lördag?? Eller har ni inte soppapengar kanske??;):D Nä, just det, solen lyser ju inte imorgon! Så va det ju. Naaw, typiskt!

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Det är ghey att köra på lördag har jag sagt :mattias

:tungan

Inte om man skall till elmia imorgon och liKcsåm inte äger förmågan att dela på sig så man både kan köra hoj och åka till jpkg samtidigt:7peta

Folk kan väl köra både fredag och lördag?? Eller har ni inte soppapengar kanske??;):D Nä, just det, solen lyser ju inte imorgon! Så va det ju. Naaw, typiskt!

Som sagt, anledningen till att man väljer bort vissa dagar är inte hela tiden pga vädret utan av det faktum att man är upptagen med andra ärenden:7peta :hördu :kulspruta :FU :machinegu :fatta! :sissy

Annars hade jag mer än gärna kört imon också:pannkyss

Last edited:

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Som sagt, anledningen till att man väljer bort vissa dagar är inte hela tiden pga vädret utan av det faktum att man är upptagen med andra ärenden:7peta

Annars hade jag mer än gärna kört imon också:pannkyss

Äh, du bara säger att du är upptagen för att du ska verka lite viktigt ;):D:arsele:tuttar

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Äh, du bara säger att du är upptagen för att du ska verka lite viktigt ;):D:arsele:tuttar

:öga :banana

Jahaja, jag hade glömt att det var omöjligt att köra hoj till Jkpg ;)
:sissy

Meeh, kewl o tjöra motard till jpkg, sen skulle det ta hela dan om man skulle ta roliga vägar upp:gnissla

Plus att zarrells hoj som vanligt är påväg att gå sönder, och den tredje personen har sin hoj inne på verkstan... igen:brinnerup

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...