O få hjälp med tips på komp/retur-inställningar?
För det är man ingen jättefena på
jag är inte heller nån fena på det direkt. men kerttu kan en del. tror han skall med.
O få hjälp med tips på komp/retur-inställningar?
För det är man ingen jättefena på
jag är inte heller nån fena på det direkt. men kerttu kan en del. tror han skall med.
Shorts?
Varför just shorts?
imorrn ska det bli kanonväder! GP klockan 12, vilka är på?
1. Jenzino
På den hojen är det lätt, skruva allt i bott så blir den inte tillräcklig men massa bättre...
Här ska åkas om det så blir cirklar runt 3 lingon eller gheyfors
imorrn ska det bli kanonväder! GP klockan 12, vilka är på?
1. Jenzino
arendlåka på söndag. kom dit å svina konbana
STORT GRATTIS!!!!: bow
På den hojen är det lätt, skruva allt i bott så blir den inte tillräcklig men massa bättre...
Här ska åkas om det så blir cirklar runt 3 lingon eller gheyfors
Ingen körning idag?
hahaha...dagens moppisar är inte som förr i tiden...då man sladde lite i gruset....nu kör de åttor runt omkring en...Fan vad lyckat...
Ska köra från Arendal, och på raksträckan parallellt med hamnarna och järnvägen (första när man kör iväg) möter jag ett gäng moppekillar.
Tänkt förstås stajla lite för dem (man minns ju hur det var när man var moppekille själv...), så jag kastar ner två växlar, saktar ner till 70 och ska dra upp den.
Upp kommer den inte alls, vilket förvånade mig ganska rejält.
Nåväl, tänker jag, och sparkar ner en eller två växlar till och saktar ner ytterligare, kopplar till och förväntar mig en fin wheelie. Ja, lite kommer den upp iaf, sen säger det "Måååp, mååååp, blödder, blödder, host"...
Helvete, soppatorsk.
Vrider på reserven och hinner precis få upp den på hjulet när sista mopedisten passerar. Fick en tumme upp där iaf, som plåster på såren.
Dock kommer säkert hela skaran att tycka att jag var en jävla sopa som inte fick upp min fina hoj. Suck.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|